Namun saat DIA mengkehendaki kita berjauhan, Kerana DIA menginginkan yang terbaik untuk hamba-hambaNYA yang lemah, Kerana DIA mengetahui tentang masa hadapan kita, Maka saat kita berselisih di jalanan, Kita pun tak akan menyedarinya. Dan itulah kehendak dan aturan Tuhan.

THE PENGIKUT

Friday, March 8, 2013

Pelangi Hati

In the name of Allah, the most merciful and powerful indeed

Buat masa sekarang, aku rasa penat sangat. penat dan tak sabar nak habiskan semua benda ni. Aku tahu, aku akan rindukan semua ni. Aku akan rindukan keadaan bilik study ni, aku akan rindukan bedtime stories dari Izzu, aku akan rindukan semua benda ni. Tapi biarlah semua ni cepat berlalu. kadang kadang aku dah tak larat. Harini, jatuh lagi air mata aku. Aku tak tahu apa punca. Bila umie reply text suruh buat Muet esok elok elok, timbul semula rasa yang aku takut akan kegagalan. 

Mungkin lately, aku nampak pelik untuk sesetengah orang. I am avoiding my own room. Aku ada sebab dan biar aku dan beberapa orang yang tahu je tahu. Aku tak nak ada kenangan buruk untuk waktu waktu bersama yang semakin singkat ni. Biar aku yang pergi. Biar aku yang rasa semua tu sendiri. Maksud aku, aku nak tengok kawan kawan yang aku sayang happy. Happy dengan apa yang they think it would make them happy. 


Aku sedar yang aku bukan sesiapa. A few weeks to go, memang aku nak isikan dengan kenangan yang tak boleh aku lupa. Dah lumrah kan, yang lama tak dikenang, yang baru tercari cari. Dalam hati aku ni, aku nak sangat balik rumah. Aku nak sangat duduk ramai ramai dengan Aireen, Syaza, Fauzan, Fahmi, Afaf dan mereka mereka yang pernah dan selalu ada dalam fikiran aku. 

Bukan aku tak hargai mereka yang ada dekat sini. Tapi, when it comes to what we called it personal matters, cuma yang kita betul betul selesa ja yang kita akan cerita. Sumpah aku rindu waktu waktu sebelum masuk kesini, aku rindu semester lepas, aku rindu study week semester lepas dan semuanya. Thanks semua. Aku harap kita semua akan berjaya lepas ni. Aku harap kita semua takkan pernah lupa apa yang dah kita semua lalui bersama.

P/S : Doakan MUET aku esok. hoping fer the best.
Post a Comment
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...