Namun saat DIA mengkehendaki kita berjauhan, Kerana DIA menginginkan yang terbaik untuk hamba-hambaNYA yang lemah, Kerana DIA mengetahui tentang masa hadapan kita, Maka saat kita berselisih di jalanan, Kita pun tak akan menyedarinya. Dan itulah kehendak dan aturan Tuhan.

THE PENGIKUT

Sunday, March 3, 2013

Penang. Last Journey

In the name of Allah, the most merciful and powerful indeed

Again, post ni muncul tanpa motif yang teguh. I was thinking of what will be after foundation life ni. Ada yang cakap tak sabar nak habiskan dan sedih sebab mungkin lepas ni kita tak akan jumpak lagi. Maksud aku dekat sini, aku takut yang lepas kita semua blah dari sini, hubungan kita semua macam hubungan aku dengan schoolmate aku yang dulu. Tapi dari segi rapat tak rapat, aku rasa aku rapat lagi dengan bebudak Merbok rather than the whole Zenith itself. 

Duduk dalam bilik study ni dan hati aku sangat sangat nak balik ke rumah. Sebab? Sebab rasa macam dah lama tak balik dan rasa berdosa sebab those bbm from parents aku macam tak tahu nak respon macam mana. 


Hujung minggu lepas berjaya overnight dekat Penang dan Alhamdulillah, semua selamat. Dari Gurney Plaza ke Seoul Garden. Perut kekeyangan, berjalan ke Straits Quay dan walking around sepanjang jalan Feringghi Walk. Sumpah Seronok. Rumah Taty sangat comel. Perabot perabot yang cecomel, dengan aunty yang comel. Thanks for the accomodation. 

Keesokannya, pagi pagi dah sampai dekat Bukit Bendera dan paling tak boleh lupa bila kena kejar dengan anjing. Fak fak fak. Dan journey kami ends dengan lunch dekat Esplanade. 

Aku rasa skill aku nak menulis entri pengalaman dah macam tumpul. Dah tak tahu nak bina ayat yang entah. Macam dulu dulu. By the way, kalau nak pergi Penang, memang akan heaven kalau duit berkepuk dalam bank. Itu akan jadi heaven. HAHA

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...