Namun saat DIA mengkehendaki kita berjauhan, Kerana DIA menginginkan yang terbaik untuk hamba-hambaNYA yang lemah, Kerana DIA mengetahui tentang masa hadapan kita, Maka saat kita berselisih di jalanan, Kita pun tak akan menyedarinya. Dan itulah kehendak dan aturan Tuhan.

THE PENGIKUT

Sunday, October 6, 2013

Hey hey ~

In the name of Allah, the most merciful and powerful indeed

Manusia takkan  pernah rasa cukup. Cukup dengan apa yang mereka ada. Pernah dengar yang mereka takkan mengungkit? Ditempat lama mereka nakkan yang baru. di tempat baru, termimpi hendakkan yang lama. Aku mengira detik. Detik untuk pulang. Bukan aku tak suka di tempat baru. Bukan aku tak suka suasana yang baru tapiaku cuba untuk resetkan semula semangat yang mungkin tertinggal di rumah. Mungkin aku rasa. 

Internet connection dekat sini dah beberapa hari terganggu. Tahu tak yang aku rasa lifeless sekarang? Ada yang cakap, sepatutnya you’ll feel more alive bila tak bergantung pada alam maya tapi bagi aku, kawan kawan, informs semuanya ada dekat sana. So, how should I feel alive? 

Kawan kawan degree semakin hari semakin rapat. Alhamdulillah. Syukur sebab aku sentiasa dipermudahkan dengan kawan kawan yang membantu. Oh ya, ummi will be going to Hong Kong this 9th September for robotic international competition. Semoga semuanya baik baik selalu. insyaAllah

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...