Namun saat DIA mengkehendaki kita berjauhan, Kerana DIA menginginkan yang terbaik untuk hamba-hambaNYA yang lemah, Kerana DIA mengetahui tentang masa hadapan kita, Maka saat kita berselisih di jalanan, Kita pun tak akan menyedarinya. Dan itulah kehendak dan aturan Tuhan.

THE PENGIKUT

Tuesday, January 28, 2014

Hai 2014

Bismillahhirrahmanirrahim...

Berjaya jugak tekan butan new post after a month aku tak usik benda alah ni. Alhamdulillah. Bukan tak ada benda yang aku nak taip sampaikan dalam tandas pun fikiran aku macam macam melayang. kah!

Dan aku baru sedar yang ni posting pertama untuk tahun 2014. Sempat lagi kan kalau aku nak ucap Happy New Year untuk kome kome semua. Yelah, i've been busy with all my works. Busy dengan benda halimunan yang aku sendiri tak pasti. Semester 1 dah pun berlalu. Final pun dah berakhir. Cuti pun dah almost dua minggu berlangsung. 

Oh ya, aku dah jumpak rumah sewa dekat Seremban sana, Rumah tu seriously okay. kalau ada yang tak suka tu, mesti something wrong dengan mata memasing. hahahaha.

Aku rasa blank. tak tahu apa nak taip. Anggap je ni as kata salam 2014 dari aku. Oh ya, traffic masih berjalan. Adik adik dah mula google pasal course yang diminatilah tu. apa apa pun. illal liqa'
Post a Comment
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...