Namun saat DIA mengkehendaki kita berjauhan, Kerana DIA menginginkan yang terbaik untuk hamba-hambaNYA yang lemah, Kerana DIA mengetahui tentang masa hadapan kita, Maka saat kita berselisih di jalanan, Kita pun tak akan menyedarinya. Dan itulah kehendak dan aturan Tuhan.

THE PENGIKUT

Thursday, July 19, 2012

Puih Puih. This is Random

In the name of Allah, the most merciful and powerful indeed
 
Thanks to the Almighty, akhirnya masih lagi aku mampu bernafas melalui lubang hidung dan anak tekak. syukur jugak sebab masih lagi mampu merasai dan melalui madrasah ramadhan esok. ehem ehem, ekceli aku sekarang ada dekat rumah. dan honestly, aku rasa sumpah bahagia. yelah, tak perlu fikir nak jalan kaki ke PI, tak perlu fikir nak keluarkan duit nak makan apa dekat kafe. and my life become easier again. hail to myself. hahahaha. btw, semalam ada test Law038 and it is the worthest test ever. mungkin sebab aku terlalu ambik mudah dengan subject yang orang selalu labelkan sebagai mudah. oh bodohnya aku. sumpah rasa macam nak terjun dari aras tiga blok Malinja lepastu menangis macam pontianak gilang anak *ah motif?* 
 
 
aku mengaku yang untuk test kali nih, aku kurang persediaan. sangat kurang sebab stadi pun dah last minutes. sempat pulak aku join ceramah dekat Pusat Islam. Ekceli, ceramah tu pun aku hampir hampir tak pergi sebab kawan-kawan aku smeuanya dapat aura nak stadi. tapi aku tersangatlah eager nak dengar ceramah tu sebab tajuk dia sangat buat semangat inkuiri aku mencanak canak. Perbincangan perihal kiamat, imam Mahdi and all sorts of things. banyak facts yang Dr Jamnul Azhar bagi aku dah tahu due to my own searching. tapi ada jugak facts yang buad adrenalin semua yang ada dalam PI tersecrete duaratusperatus. ohmaigad. 
 
dalam seminggu dua nih, memang banyak aktiviti yang tak berfaedah aku buad. hahahaa. tapi kalau nak recall satu satu, memang aku tak berupaya sebab memori dah kena hijack dengan perasaan Fobia terhadap citation. *sigh* Anehkan, sebelum bukak blog, waah, macam-macam idea masuk untuk hapdet blog. tambah tambah time cangkung atas singgahsana lubang satu. sumpah. tapi sekarang? blank weh blank. *abaikan*
 
 sebelum balik semalam, Izu dengan Wan buad ayat sedih. ek eleh, Wan tuh time balik haritu pun bukan main seronok. pelislah bagi aku rasa macam tuh jugak. hahaa. lek Wan, lain kali hang ngan Izu ikut aku balik. kan "Seorang Wan takkan meningalkan Wan yang lain." lol. YEAH, Wan sangat suka merapu. 
 
p/s : thaks to ayah Mummy Dbah sebab tumpangkan Aku, Fazreen and Aizat. bukan setakat tumpangkan, siap hantar depan rumah. thanks thanks and thanks again. saya akan jaga anak Pakcik. kihkih *Fareed tumbuk aku*

4 comments:

AyEn FaZtraIn said...

ayat last xleh belah..fareed tumbuk sungguh haaa.haha.btw tenks jgk kat ayah mami ♥♥♥

Unknown said...

yelah Fareed. takkan nak cakap Ayen tumbuk aku? tak pasai2 Tirekk tumbuk hang :P hahaha

FATEN NABILAH RUSHDAN said...

weyh aidil ! kwn aku ada soqang pi sana . kelas sma dgn yana . nama dy tikah . haha . saja nak hbaq kat hg . kot hg kenai . heee

Unknown said...

yana? tak kenai la. pompuan ramai sangat. wuu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...