Namun saat DIA mengkehendaki kita berjauhan, Kerana DIA menginginkan yang terbaik untuk hamba-hambaNYA yang lemah, Kerana DIA mengetahui tentang masa hadapan kita, Maka saat kita berselisih di jalanan, Kita pun tak akan menyedarinya. Dan itulah kehendak dan aturan Tuhan.

THE PENGIKUT

Thursday, July 19, 2012

Short Movie. Para Retiss Retiss

In the name of Allah, the most merciful and powerful indeed

Haihai, minggu nih aku rasa frust menonggeng tahap cipan. mahunya idak, orang lain dah siap berjoli dengan duit elaun. yang aku nih? menagih simpati para parents untuk bank in duit. pfft! tapi aku ceyna pun takpa. hahaha. at least lambat sikit habes duit aku. harharhar. Ekceli, dalam minggu nih jugak kami ada buad satu short movie in order nak dapatkan markah bonus 20% weh. banyak kot. sia sia ja kalau lepaskan markah free free nih. 

Alhamdulillah, selesai jugak pengambaran filem cinta ala-ala hantu siam nih even just ambik masa dua hari including editing and all stuff. fuhh. berbanyak banyak setinggi tinggi gunung jerai pengahargaan untuk Fazreen sebab dialah kemramen, pemilih kemra dan juga merangkap pengedit. kesian weh dekat dia. dan hasilnya Alhamdulillah. cun wehh cunn. Peranan aku? err err, ada lah kot pelakon ekstra fofular yang menumpang dalam video tuh. kihkih. 

-------------------- ini posting yang terdraftkan------------------------

okeyh, sangat tidak kool bila post benda yang ada dalam draft semula. eh eh. saja nak show offkan video yang ohsmem gerup buad. sila enjoy. harap maklum dan paklum.


p/s : kau ingat Kimi Retiss ja yang mampu uplad upload video nih? harharhar. 

3 comments:

FATEN NABILAH RUSHDAN said...

haha ! lwk gila video hampa .. speking abeh arr bebudak law nie .. haha

Unknown said...

ahhaha. lawak ka? aku tengok punyalah nages nanges. kihkih

Hakimy Zamri said...

Smart ah video tuhhhhhh :'D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...