Namun saat DIA mengkehendaki kita berjauhan, Kerana DIA menginginkan yang terbaik untuk hamba-hambaNYA yang lemah, Kerana DIA mengetahui tentang masa hadapan kita, Maka saat kita berselisih di jalanan, Kita pun tak akan menyedarinya. Dan itulah kehendak dan aturan Tuhan.

THE PENGIKUT

Wednesday, August 15, 2012

Posting Pra-Raya

In the name of Allah, the most merciful and powerful indeed

viewers semakin hari semakin jatuh. yelah, sengaja tunggu berbulan baru gatal nak update. *berbulan lah sangat*. Hey i'm coming home, i'm coming home. haha. Alhamdulillah, aku dah sampai dekat rumah dan berjanji tidak akan mensia-siakan cuti sembilan hari ini dengan mengulang kaji pelajaran. Mohon percaya. Semalam time tengah layan perasaan packing barang nak balik. terlintas dalam hati aku. Boleh tak aku sesurvive sekarang without those guys yang always be with me? Sumpah, aku rasa aku takkan mampu survive. Aku tak dapat bayang kalau apa yang aku buat semua sorang-sorang. Maigad. mintak simpang malaikat empatpuluhempat.


i am totally blessing by god. entah, dari dulu sampai sekarang, he always comforts me. dari zaman sekolah, time nak terima results spm and etc etc, semuanya dipermudahkan. *crying terharu*.  Aku mengaku, kadang-kadang aku ada terasa hati. tapi itu normallah kan? erk. seriusly, aku dah anggap semua macam abang aku sendiri. entah, even Mummy cakap aku along. eh eh, mummy nih. itu diskriminasi. choi.

Sebelum hari raya nih, aku nak mintak maaf dari hujung rambut sampai hujung kaki. kalau-kalau aku ada buad salah dengan mana-mana viewers yang pernah makan dalam dengan aku. Hopefully apa yang aku ada nih akan last longer. Dan untuk yang berkenaan, aku tahu yang aku tak pernah fikir perasaan hang. aku cuma ikut hati aku. hang tahu kan reason aku. dan aku rasa hang tau semua pasal aku. thank for being a good brother even hang selalu buad muka ngan aku. ciss

oh ya, semalam Iffat dah terangkan dekat aku semua between him and Lan. janganlah gaduh-gaduh. nak raya weh. Aku faham apa yang Iffat cuba buad. dia nak bilik kami macam dulu semula. Untuk Lan, datanglah bilik kitaorang, Aidil dah anggap Lan macam rumet Aidil sendiri. tapi, semua atas Iffat. aku ikut ja. hahaha. ah apa aku melalut nih? ciskek. kbai

Lastly, thanks KP005D sebab selalu make my days. to geng Gosip. ehem, saya tahu semua pasal anda. kihkih. 

“O Allah; Lord of mankind, take away the pain, give healing for You are the healer; there is no healing but Your healing, a healing that leaves no trace of illness.”
p/s : kepada si Bertuah, tolong jangan sakitkan hati si Dara. sebab kalau aku tahu dia nanges sebab hang. siap. aku tak suka kalau ada yang kawan aku berduka.hahaha. Dan untuk si Bulan, aku harap hang dengan si Pungguk akan sentiasa ohkay. yeay

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...