Namun saat DIA mengkehendaki kita berjauhan, Kerana DIA menginginkan yang terbaik untuk hamba-hambaNYA yang lemah, Kerana DIA mengetahui tentang masa hadapan kita, Maka saat kita berselisih di jalanan, Kita pun tak akan menyedarinya. Dan itulah kehendak dan aturan Tuhan.

THE PENGIKUT

Wednesday, August 8, 2012

Seronok, Suka, Syukur


In the name of Allah, the most merciful and powerful indeed

Hai hai, alhamdulillah minggu nih aku rasa sangat ohsem. entah, kalau berminggu dahulu aku rasa yang hati nih berat ja. nak lompat takut jatuh, nak terbang takut patah sayap. tapi entah, minggu nih bagi aku ibarat nampak pelangi di malam hari. eh eh. Baru sekarang aku percaya kuasa kejujuran. entah, mungkin it depends on someone yang kita cakap jugak. Syukur gila, lepas 'haritu', semua benda nampak mudah bagi aku. cuma kadang-kadang agak tercuit tapi entah, rasa mudah ja aku jentik hembus buad tak tahu..



kalering our life
kalau haritu, aku nak marah ja bila tengok orang bahagia, seronok bergempita. tapi minggu nih, aku macam dapat nafas baru. jadi diri sendiri balik. hai cik abang, aku akan simpan mesej hang sampai aku rasa mcam nak delete semula. hahaha. Alhamdulillah jugak sebab assignment kedua BEL313 personal work aku pun dah siap. rasa macam nak menari poco-poco ja tadik. haha. Sori Azwar aku termarah tadi. Mohon ampun, aku memang cepat naik angin. but, i am willingly to be better. yeay

Assignment lab CSC134 pun dah selamat print dan ketip. walaupun secara haram. eh, ada aku kesah. asal kerja aku mudah dan tak perlu nak tensi fikir macam-macam. *muka serius sambil gelak evil* . Tapi tak boleh sangat nak riang ria hari raya buad masa sekarang. banyak benda nak kena fikir lagi, human cloning yang entah kejadah siapa yang cipta tuh belum semak secara details, tajuk forum pun belum cari. rilek rilek. buad macam biasa. last minutes work are always be the best. 

to those friends, aku harap situasi dan kondisi minggu nih akan remains sampai bila-bila. aku dah tak sanggup nak pendam apa-apa dalam hati. mohon sentiasa memahami. InsyaAllah, aku takkan fikir diri sendiri. aku akan fikir orang lain jugak. oyeah oyeah. kepada certain people, tak perlu nak judge orang, kalau diri sendiri pun tak terefleks depan cermin. mohon sedar diri. kehbai

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...