Namun saat DIA mengkehendaki kita berjauhan, Kerana DIA menginginkan yang terbaik untuk hamba-hambaNYA yang lemah, Kerana DIA mengetahui tentang masa hadapan kita, Maka saat kita berselisih di jalanan, Kita pun tak akan menyedarinya. Dan itulah kehendak dan aturan Tuhan.

THE PENGIKUT

Wednesday, August 8, 2012

Seronok, Suka, Syukur


In the name of Allah, the most merciful and powerful indeed

Hai hai, alhamdulillah minggu nih aku rasa sangat ohsem. entah, kalau berminggu dahulu aku rasa yang hati nih berat ja. nak lompat takut jatuh, nak terbang takut patah sayap. tapi entah, minggu nih bagi aku ibarat nampak pelangi di malam hari. eh eh. Baru sekarang aku percaya kuasa kejujuran. entah, mungkin it depends on someone yang kita cakap jugak. Syukur gila, lepas 'haritu', semua benda nampak mudah bagi aku. cuma kadang-kadang agak tercuit tapi entah, rasa mudah ja aku jentik hembus buad tak tahu..