Namun saat DIA mengkehendaki kita berjauhan, Kerana DIA menginginkan yang terbaik untuk hamba-hambaNYA yang lemah, Kerana DIA mengetahui tentang masa hadapan kita, Maka saat kita berselisih di jalanan, Kita pun tak akan menyedarinya. Dan itulah kehendak dan aturan Tuhan.

THE PENGIKUT

Monday, December 24, 2012

Motif? Tak ada.

In the name of Allah, the most merciful and powerful indeed

Aku tak tahu kenapa tiba tiba aku boleh tekan butang new post dan masih lagi ragu ragu akan apa yang aku akan taip. Mata aku rasa macam nak tertutup tapi macam ada lidi yang tengah tahan sebab still on digestion process of information. Rumah sunyi sepi. Adik perempuan aku masih lagi giat berskype dengan kawan dia dan aku hanya ditemani dengan bacaan al-Quran dari Notebook yang tak pernah berhenti dari pagi if i am not mistaken. 

Gambar takkan pernah ada kena mengena.
Bis services aku tak renew lagi, masih lagi berada dalam rumah dan secara officially aku bergantung pada system wifi yang cukup memberangsangkan. Nak menonton tivi tiada apa yang mencuit hati sebab parents nampak macam berdegil nak bayar bil Astro and i really thinks that what the hell i am nagging on here. By the way, whatsapp punya group yang ter'create' secara tiba tiba beberapa hari yang lalu nampak aktif dan sebagai owner dan admin satu satunya, saya rasa terharu walaupun sangat tak ada kena mengena. 


Esok mungkin akan keluar dengan rumet rumet dan klasmet yang acah acah caring dan aku terharu sebab mereka nak datang Jitra. kecil tapak tangan, kawah masak gulai kenduri aku tadahkan. eh. Memang post ni nampak macam tak ada motif tapi entah. Cuba anggap yang setiap kata ni macam jigsaw puzzle dan cuba cari apa motif semua ni sebab aku sendiri pun tak pasti. eh

Novel Kelabu tu masih lagi dalam proses penghadaman dan pencernaan. Dapat terima yang dia atau Amir tu Amira dan aku ingat yang novel tu akan nampak lain yang Amira or so called Amir akan bahagia dengan Juliana tapi macam yang dijangka adegan adegan cliche macam dia insaf dan changed to be a girl again sangat dapat dijangka. tetiba teringat babak babak movie Siam, Yes or No. Cakap pasal movie, banyak movie yang aku dah download. yeay yeay. Tak lupa jugak yang Fathin Bazilah pesan. you owe me babe. haha. Mata macam nak suruh aku blah cepat cepat dari sini. so, otak pun dah terima isyarat, cerrebelum dengan cerreberum aku pun dah nampak lampu merah. so. Adios

P/S : semalam Izzu whatsapp aku cakap dia dapat cakap dengan Azzam. aku happy untuk hang dan aku dapat bayang macam mana hang happy. siap tunjuk video semua. heh. walaupun aku tak minat, aku cuba minat dia. aku sokong Azzam. eh. takpe, nanti kita usulkan supaya HICOM ajak dia buat konsert dekat Merbok. harharhar

2 comments:

Anonymous said...

Amboi...sakan nahh sebut nama aku...hahaha...ok2, tenks weh sokong minat aku...kah3....ok, cadangan tu akan diusulkan ke pihak atasan..kalau tak berjaya kita buat kosert kat shah alam nanti...yehhhaaa

Unknown said...

apa yang sakannya. :p haha. sama sama. insyaAllah. kita kan mates untuk segalanya. dari katil selimut bantal peluk lah semua. haha. insyaAllah. Shah Alam here we comes. :D AminAmin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...