Namun saat DIA mengkehendaki kita berjauhan, Kerana DIA menginginkan yang terbaik untuk hamba-hambaNYA yang lemah, Kerana DIA mengetahui tentang masa hadapan kita, Maka saat kita berselisih di jalanan, Kita pun tak akan menyedarinya. Dan itulah kehendak dan aturan Tuhan.

THE PENGIKUT

Tuesday, January 6, 2015

Random 3.0

Bismillah

Tak kenyang ke makan daging orang?
Eh. terhantuk kepala bertubi tubi. 
Kadang kadang, bukan nak mengata sangat pun.
Tapi sebab naluri nak bercerita tu tak tertahan tahan.
it was like you must and have to share it
Tambah tambah bila berkumpul
Syaitan mencurah minyak,
Terbakar memana iman yang baru nak tumbuh

Jijik tarbiyyah? lepastu unfollow?
ah. Bukan aku jijik. Tapi aku segan.
Segan dengan account Islamic, 
segan dengan account para ustaz,
yang tiba tiba follow balik aku.
Segan sebab aku masih lagi lagha
Aku cuma perlu sedikit tarbiyah dari kata kata mereka
Tapi mungkin tu rahmat
Rahmat dari atas
Yang suruh aku siap. supaya selamat
Mungkin

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...