Namun saat DIA mengkehendaki kita berjauhan, Kerana DIA menginginkan yang terbaik untuk hamba-hambaNYA yang lemah, Kerana DIA mengetahui tentang masa hadapan kita, Maka saat kita berselisih di jalanan, Kita pun tak akan menyedarinya. Dan itulah kehendak dan aturan Tuhan.

THE PENGIKUT

Friday, February 15, 2013

Ze week. Yeay

In the name of Allah, the most merciful and powerful indeed

Dah seminggu bercuti dan dalam seminggu tu jugak aku rasa ukur lilit pipi aku semakin bertambah. haha. Dalam seminggu ni, aku cuma bermalas-malasan dan sehingga sekarang, assignment aku baru sekerat jalan. haha. Baru lepas tengok RunningMan yang selama ni aku tertanya tanya apa motif rancangan ni dan tanpa aku rasa aku dah mula suka. eh

I am spending past three days by watching le Boys Over Flowers. haha. Aku tahu cerita ni dah lama dan aku baru ada nafsu nak tengok drama ni walaupun dan hampir dua bulan tak sentuh drama drama Korea. oh ya. Sekarang i am downloading the whole album of CNBlue. Lagu lagu dia segar dan lain from those that i've heard.

Seperti biasa, tak ada motif pun untuk aku update this blog. Tak ada cerita yang boleh aku kongsi. Tak ada pandangan yang aku cuba nak lontarkan. Cuma bila kita sesedap scroll timeline, tetiba ada tweet tweet pandangan perihal politik. Ya, aku mengaku yang i am trying to be more open toward this matter. Tersengih seorang seorang bila nampak tweet kurang berilmu. Entah. Kenyataan yang agak terbuka yang bagi aku memang mencerminkan puak yang menentang. haha. *gelak sinis*

Agak kecoh jugak dalam group Zenith bila ada ura ura yang salah seorang batch mate dah selamat bernikah. aku tak berapa nak ingin tahu sebab si empunya diri pun aku tak kenal sangat. siapalah diri aku ini. ececeh. hahahahah.

Erm, sekali lagi ungkapan minta maaf yang aku dapat. Kau tak ada salah apa pun. Mungkin cara aku layan kau yang lain. haha. entah. Hati manusia sentiasa berubah. Iman seseorang pun ada hari yang turun, ada hari yang naik. Cuma aku berdoa yang Allah tak bolak balikkan keimanan kita semua. Entah. Aku lama dah tak fikir tentang semua ni. Berlagak semua macam normal, senyum, ketawa, muka keras. Oh ya.mungkin hati dah keras. takkan lupa benda ni. haha

Cuti ni, dapat jugak spends time walaupun sekejap dengan kengkawan yang dari zaman hingus sampai sekarang yang masih bersama thanks kawan. Aku nak kita kawan sampai bila bila. thanks for those smile. yeayy

 P/s : Muet speaking dah nak dekat. Please Allah, ease me in everything.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...