Namun saat DIA mengkehendaki kita berjauhan, Kerana DIA menginginkan yang terbaik untuk hamba-hambaNYA yang lemah, Kerana DIA mengetahui tentang masa hadapan kita, Maka saat kita berselisih di jalanan, Kita pun tak akan menyedarinya. Dan itulah kehendak dan aturan Tuhan.

THE PENGIKUT

Friday, April 19, 2013

Imagination? Beyond the law!

In the nme of Allah, the most merciful and powerful indeed

Hidup dah mula terasa bosan. Aktiviti secara indoor yang terlalu massive terpaksa dikurangkan sebab duit dalam wallet pun dah semakin hari semakin kurang. Segan nak mintak duit belanja sebab secara realitinya, kehadiran aku semula dalam rumah ni, tersangatlah unproductive. Mungkin untuk mereka mereka yang baru lepas foundation atau lepasan SPM, masa cuti ni lah masa yang terbaik untuk recover balik segala energi yang dah diserap oleh buku buku dan dilepaskan dalam bentuk essay time final haritu. 

So, makin ramai yang hanya bersosial dalam internet and i do admit that i am the one yang secara puratanya amat amat amatlah malas nak drive ke sana ke sini unles ada yang datang nak ambik. Untuk membeli belah pun, ada yang terpaksa postponed sehingga ada mood semula. Duduk depan lappy, habiskan masa dengan cerita cerita korea, buat video Gwiyomi dan habiskan novel yang tersisa. 


By the way, untuk hijabista hijabista yang suka membeli belah tapi macam malas nak bergerak sana sini, malas nak membelek berjam jam dalam kedai yang mungkin aircond pun macam nak tak nak je bergerak, here is a great news for all of you. Hudamaya online boutique ada menawarkan berbagai jenis tudung yang aku rasa mesti menarit perhatian hangpa hangpa semua. hahahaha

Actually, Hudamaya ni cuma beroperasi secara online buat masa sekarang sebab boutique yang virtual will come soon dan it's belong to Nasy. Omaigad, Nasy yang menyanyi lagu dengan Amir Subril time dinner haritu. Suara dia subhanallah terbaik. Business dia ni ready made and also custom made punya tudung. So, you can creates your own design and you may the only one who owns that particular exclusively design. Besides that, boleh jugak pilih nak size macam mana as sekarang, dah ramai yang sedar dengan keperluan menutup aurat dengan lebih sempurna. InsyaAllah


Tempahan boleh dibuat secara online dan untuk yang tinggal acah acah dekat bolehlah berkunjung sendiri ke rumah Nasy sendiri. Semua tudung punya range harga is around RM75 tak termasuk postage and aku rasa kalau tanya sendiri dengan tuan punya boutique ni, mungkin dapat purchase dengan harga yang rendah sedikit. hehehee.

Dan yang paling best, untuk penghantaran tudung dengan pembelian tiga helai ke atas, akan bertukar jadi percuma dan postage all around Malaysia. Untuk sebarang pertanyaan, bolehlah melawat page facebook Hudamaya ataupun usha usha design dekat Instagram @Hudamaya sendiri. 



P/s: Just got back from kampung. Having a nice chitchating with le cousin. Semalam pergi picnic dengan si cantik si cantik prelawrian. Yeay

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...