Namun saat DIA mengkehendaki kita berjauhan, Kerana DIA menginginkan yang terbaik untuk hamba-hambaNYA yang lemah, Kerana DIA mengetahui tentang masa hadapan kita, Maka saat kita berselisih di jalanan, Kita pun tak akan menyedarinya. Dan itulah kehendak dan aturan Tuhan.

THE PENGIKUT

Wednesday, May 9, 2012

#DearFutureRoommates.

In the name of Allah, the most perfect planner and powerful indeed

hay hay hay. *gaya opah terlekat sadin* harini dah dapat tahu Kampus mana yang akan aku dicampak. tengah hari tadik, Aireen call aku cakap yang dia doakan aku dapat Shah Alam so that senang kami nak jalan-jalan dekat KL nanti. tapikan, sentap weh sentap bila check check, aku dapat Merbok. hancuq hati aku weh, hancuq. so, bermulalah imaginasi aku pasal keadaan dekat sana. cis, aku tanya dekat senior yang dahs edia ada dekat sana pasal Kampus. hareeeey, langsung tak menjawab soalan. nasib baiklah, Kak Azhana cakap yang asrama lelaki cantik dan luas. * aku harap-harap kak ni tak propa* hahahaha

macam-macam yang aku fikir. pasal Tandas lah, facilities lah, kebajikan pelajar lah and etc etc. cuma yang paling aku risau ialah pasal roommates aku. hahahaha.


Dear Future Roommates,

Aku harap hang tak merokok sebab kalau hang merokok, sila tidur dekat luar.
Aku jugak harap yang hang seorang yang permbersih. yelah, eventhough aku nih ala-ala kadar punya manusia. awas, aku cerewet.

Dear Future Roommates,

Jangan terkejut kalau hang terjaga sebab aku membebel pagi pagi buta.
Jangan jugak terkesima kalau aku carut hang memababi buta.

Dear Future Roommates,

Jangan hang berani berani nak sentuh barang aku. 
Dan jangan hang berani berani nak lawan cakap aku.
Aku cakap A, hang mesti A, aku cakap D, hang mesti kena D kalau dak hang kena luku

Dear Future Roommates,

kalau tetiba aku menjerit sesuka hati, termaki lantang sekali, maaf itu bukan sampukan pontianak. cuma diri aku pelukan masakan Emak.


Dear Future Roommates,


Aku harap kita boleh cooperate. buad tugas sama-sama. hewhewhew. 
Aku jugak nak mintak maaf kalau nanti hang rasa dianaktirikan sebab selalu kena bebel. kihkihkih


P/S : ekceli, aku rasa dah macam Emak TIRI punya pesanan dah nih. jangan risau ya wahai Future Roommates, ini semua hanya sebahagian daripada yang akan hang rasa.. so, Moga Moga, kita tahan bersama. hahahahhaa. Wei tobat aku dengki dengan sapa-sapa yang dapat kampus Shah Alam. alahai. takpa takpa, dear Wan Aidil. MUET bagi dapat band4, sambung degree dekat sana. oyeahh


p/s : aku tahu yang entri nih agak kejam. maafkan saya wahai Future Roomamtes. ahahaa. aku baik hati aih, jangan risau. tak caya? ce tanya budak budak RUMAH DELTA. ehem ehem. nak lebih spesifikasi? sila rujuk ahli kehormat dorm Delta 2A-10. muahahahaha


17 comments:

fatimah azzahraa ♥ said...

"jangan hang berani berani nak lawan cakap aku.
Aku cakap A, hang mesti A, aku cakap D, hang mesti kena D kalau dak hang kena luku "
pas bca nih aku rsa nk backhand ang skali.. bleyh dak ? skali ja... plsss .....

atenmunirah said...

hoi hoi .ganaih weh roommate neyh.haha.dah macam mak tiri.eh,nenek tiri pesan kat cucu tiri.haha.all the best weh.kat tempat orang,jage diri ^^

Unknown said...

Fatimah : backhand? apa tuh? hang nak proposed aku ka weh? alahai suwitnya. hahahahaha

Unknown said...

Aten : aku mana ada kejam macam tuh. aku baik hati suci murni weh. muahahah. okeh okeh, aku ingat pesanan kau :')

atenmunirah said...

good.take care je kat sane elok2 weh.takde mak hang nak bebel2 dah kat sane.cari kawan yang elok sikit perangai.jangan salah pilih kawan^^ doakan aq:')

Unknown said...

caringnya kau Aten. insyaAllah. aku kena mulakan balik tabiat lama. hahahaha

atenmunirah said...

caring kat kawan sendiri tak salah kan?haha.function as friend(:

Ardini Izzati said...

Tobat takdak org nk roomate skali ngn hang kalau dia baca ni. Haha.

Unknown said...

Ardini : ahhaha. woih, jangan habaq dekat depa. ahhahaha. :3

Liyana Izzati said...

Hahhaha. Gila kejam merana kalau dapat room mate macam kau ni Aidil. Kalau aku hmm dah lama aku menangis nangis kat warden asrama tu mintak bilik lain. Tak sanggup aku hidup dngan kau, macam balaci pulak rasanya. Hahaha.

PRUDENTIAL ASSURANCE (JIMY SULEIMAN) said...

memang ohsemm =='

syazahamnii said...

tediennn.. speechless ai;) muahahhaha

shimm ahmad said...

muahahaha!!! terbaik deen!! terbaik!!

Unknown said...

liyana, lek weh, lain lah kalau kau satu bilik dengan aku. muahahahhaa

Unknown said...

syaza : ehem ehem, lek weh. muahahhaha

Unknown said...

Shima : oyeah oyeah

amie said...

good luck kat mebok. BTW perfume xyah bawak xpe. kita sedia yang special punyer. HAHAHAHA

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...