Namun saat DIA mengkehendaki kita berjauhan, Kerana DIA menginginkan yang terbaik untuk hamba-hambaNYA yang lemah, Kerana DIA mengetahui tentang masa hadapan kita, Maka saat kita berselisih di jalanan, Kita pun tak akan menyedarinya. Dan itulah kehendak dan aturan Tuhan.

THE PENGIKUT

Tuesday, May 29, 2012

Hei Facebook.

In the name of Allah, the most merciful and powerful indeed.

Facebook semakin hari semakin buad aku nak bebai. ish, rasa macam nak hempuk laptop pun ada. Mahunya tidak, kita komen even dah tekan enter tak lekat lekat, orang komen noti naik tapi langsung tak muncul. alahai, sedih sangat kot. naik geram pun ada. kadang kadang rasa macam tak nak bukak ja fesbuk. tapi, due to i need all those contact and info. Aku sangat terpaksa. nak berharap dekat twitter? maklumat berpendidikan sangat lemah nak sampai ke sana. ahahhaha


Bila orang unfriend kita dari facebook, ohmaigad tuh tanda mintak nak perang. yes, i am taking this matter seriously. bila dia unfriend most of our friends, aku still macam, ohkay mungkin dia ada problem. tapi bila dia dah add secara berpukal including my besties tapi aku dia tak add balik, aku rasa macam 'What the hell yang hang tak puas hati dengan aku?' sorry, it seem a little bit harsh. *sigh*

*ambil nafas, hembus nafas*. Tapi macam mana pun, trough facebook jugak aku dapat kenal dengan manusia manusia yang ohsem dari seluruh negara. thanks sebab penuhkan Timeline twitter aku, thanks sebab selalu panjangkan ruang komen aku. thanks untuk semua. kalau dulu, aku tak percaya kalau dengan alam maya, kita dapat cari kawan. tapi sekarang, i am proud to say that it is an honourable for me to know all of you. yeayy.

p/s : post nih post yang tak bermakna. 

1 comment:

nurul syuhada said...

salam.. ha ah kan .. btw da follow ur twttr :) ukhwah fillah adik :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...