Namun saat DIA mengkehendaki kita berjauhan, Kerana DIA menginginkan yang terbaik untuk hamba-hambaNYA yang lemah, Kerana DIA mengetahui tentang masa hadapan kita, Maka saat kita berselisih di jalanan, Kita pun tak akan menyedarinya. Dan itulah kehendak dan aturan Tuhan.

THE PENGIKUT

Monday, May 14, 2012

Friends is LOVE

In the name of Allah, the most merciful and powerful indeed.

Malam nih tetiba aku rasa bosan. bosan sebab dah takdak kawan sebilik yang aku boleh sembang sampai lewat pagi sama-sama, kawan yang boleh aku merapu dalam bilik dan kawan yang sama-sama bangun lewat. Masa Afaf tanya aku dulu, boleh tak kalau Ras Eman tinggal dekat rumah aku, aku terus cakap ya sebab aku dari zaman sekolah lagi selalu jugak berhai hai mesra dengan dia. lagipun hidup aku mudah. kalau orang baik dengan aku, sure secara total, aku akan baik dengan depa. 


Thanks God, even lama tak jumpak dia, kami boleh get along. hahahahaha. dah boleh faham term term 'rasmi'. okefinee. :3 Banyak kot benda yang kami buad. dari pagi sampai ke malam. ada ja benda yang nak gelak dan bualkan. sumpah rasa macam dekat sekolah dulu. yelah, 24jam sekali. kalau dengan Fauzan, kena tunggu dia kol, text dulu. ngehngeh. seharian di rumah tetamu Afaf, sehari pusing pusing dengan kawan-kawan Zenith dekat Alor Setar, masuk muziun, bowling and all stuff, pusing pusing Perlis and lastly, hantar Eman balik. sumpah sedih weh. 

Apa-apapun, thanks sebab sudi tinggal dekat rumah aku yang tak seberapa nih and thanks banyak banyak dekat Eman dan Fauzan sebab selalu jadi driver kami. and lastly, aku harap yang ukhwah kita semua nih akan mantain sampai MATI. aku selalu takut kalau kalau ukhwah nih putus. ya, aku takut benda benda macam nih berlaku kembali. maaf, aku tak kuat. *lap air mata*. 

*ambil nafas, ambik mood happy balik*, aku harap lepas nih kita semua still kontek kontek. jangan lupa plan kita nak vacation dekat Langkawi cuti sem nanti. btw, thanks a lot semua. Me love all of you. 

p/s : Kadang-kadang perasaan kita tak boleh nak duga dan dikawal. kalau nak mendung, selalu ja terus hujan. kalau panas terik, bahang dia terus nak memancar. Alahai hati, life is a journey. Banyak lagi yang kita kena face. Cuba jadi beku, susah nak cair. Cuba jadi api, sentiasa membakar.

2 comments:

syazahamnii said...

insyaallah... ukhuwah kita akan kekal:D aamiin.

Unknown said...

Syaza, insyaAllah. time aku taip nih aku nanges kot :')

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...