Namun saat DIA mengkehendaki kita berjauhan, Kerana DIA menginginkan yang terbaik untuk hamba-hambaNYA yang lemah, Kerana DIA mengetahui tentang masa hadapan kita, Maka saat kita berselisih di jalanan, Kita pun tak akan menyedarinya. Dan itulah kehendak dan aturan Tuhan.

THE PENGIKUT

Friday, June 1, 2012

Pre-Law UiTM Merbok. Aku datang

In the name of Allah, the most merciful and powerful indeed.

Hai and hai. gua sedih bila tengok traffic gua jatuh teruk woah. ni baru tak update dua tiga hari. jalau sebulan dua? mau bungkus gua punya blog. hahaha. *ah abaikan*. ekceli, sekarang jam dah tunjuk pukul 2 pagi. dan tinggal beberapa jam sahaja lagi sebelum aku dihantar untuk mencangkul dan membaja ilmu sebaik mungkin. insyaAllah. harini, 2nd of June dan ramai dalam kalangan ahli kerabat batch94 akan meninggalkan hidup yang serba serbi selesa di rumah. *sigh*


ramai tanya aku. bestlah noh dapat pi U. aik? frankly speaking, nak kata seronok aku admit yang memang aku seronok. tapi, aku perlu adapt diri aku balik dengan kahidupan asrama yang aku dah totally tinggal 6 months ago. maaf, itu bukan perkara yang mudah. Pagi tadi, yeay aku berjaya breakfast dengan Syaza Hamni dan Fauzan Wajdi. Gua sayang sama Lu orang. ahha. maaf Syaza, walau anda telah larang saya dari mention pertemuan kita, tapi ada aku kesah? ahahhaa. untuk Irfan, Syaza selamanya milik hang, kami cuma anggap dia kawan terbaik kami. yeayy. untunglah, sama-sama dapat UIA. huuu. me so envy

tadi ayah tanya, nak tak blackberry, and i was like nak sangat dalam hati. tapi, bila teringat minggu MDS, terus cakap, bagi sekali dengan Lappy nanti la noh. haipp. ahhaa. entah tawaran tu masih terbuka atau tidak. Lol. btw, a few hours from now, aku akan bergelar Mahasiswa. yeay, insyaAllah. kepada sahabat sahabat, Empat Rata sedang menunggu. moga moga, dapat kita rebutnya beramai ramai. 

p/s : dear blog, mungkin aku akan hilang selama seminggu. moga moga dapat bertemu kembali. wa sayang sama lu. yeay. *dear 2nd of june, please be good to me*

4 comments:

Liyana Izzati said...

Hahaha. Takdak mention aku punnn. Kejam sihhh!

Hakimy Zamri said...

good luck aidil ;)

AAAz said...

all the best 4 da most awesome 'abe'!

syazahamnii said...

mueheeheheh. kommg best friend :D friends for life yo.! zenith the best :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...