Namun saat DIA mengkehendaki kita berjauhan, Kerana DIA menginginkan yang terbaik untuk hamba-hambaNYA yang lemah, Kerana DIA mengetahui tentang masa hadapan kita, Maka saat kita berselisih di jalanan, Kita pun tak akan menyedarinya. Dan itulah kehendak dan aturan Tuhan.

THE PENGIKUT

Friday, June 15, 2012

Minggu Destini Siswa. A Hectic Long Weeks



In the name of Allah, the most merciful and powerful indeed

woah, rasa janggal bila nak mula menaip balik. dah dua minggu aku biarkan blog nih tanpa sebarang nafkah. harap harap tadak kes nusyuz berlaku. hahaha. ekceli, aku nak sangat menaip again tapi as dekat Merbok aku tak bawak laptop dan hanya terpaksa guna computer dekat library yang cuma limit sejam per students. Gua rungsing tahu dan gua sangat sedih. untunglah Liyana Izzati dah selamat update blog dia. wuuuu


sekarang, alhamdulilah aku dah bergelar prelawrians Merbok. mungkin cerita MDS nih dah cukup lapuk untuk aku tulis tapi aku harap, benda nih akan sentiasa ada dalam ingatan aku. 1st of all syukur dan syukur sebab everything goes well since the 1st day aku jejak kaki dekat sini sampailah sekarang. Sampai ja dekat UiTM Merbok 2nd of june tuh, memang kereta banyak gila padahal memang dah rasa macam aku antara yang terawal lah. then, kena go trough tempat ambik  kunci bilik. aku ingat dapat lah kan floor floor yang rendah sikit. tapi, subhanallah. kena campak tingkat paling atas again for the third years.  T.T

roommates? alhamdulillah baik baik. cuma 70% lari dari expectations aku macam dalam post lepas. wuuu. gua tak sedih tapi gua sedikit rasa tak tahan. hahaha. hari hari sepanjang Minggu Destini Siswa berlangsung dengan fun dan havocnya walaupun pada awal awalnya aku rasa macam menyampah gila. frankly, for those who always against the rules, memang payah nak ikut semula. tambah tambah dah bebas dan merdeka for about six months. *sigh*

aku cukup respect dengan abang abang dan akak akak PM sebab sporting dan sentiasa bersabar setiap karenah dan soalan dari batch kami. time senior senior mengamuk, sumpah aku speechless dan sokong apa yang depa buad sebab it was their responsibilities to train us to be good in future. thanks jugak banyak banyak dekat Kak Asfar sebab selalu menjawab soalan soalan aku dengan senyuman. kihkih

thanks PM PM bergaya dan baik hati. hahaha

masa last day MDS, aku admit yang aku sedih sebab lepas saat tuh, susah nak jumpak senior senior balik. honestly, aku rasa macam nak seka ja air mata tapi still kontrol sebab ramai weh orang dekat situ. mauahaha. dan lagi satu, sepanjang minggu MDS, semua orang akan curi-curi tidur tak kira masa selagi ada kesempatan. sumpah penat weh. wuuuu. Yang paling buad those moment jadi cheerful and joyful was sebab ada banyak tarian dan nyanyian. masa awal-awal, semua malu malu. tapi lastly, masing masing enjoy weh. tambah tambah dengan tarian si makhluk pelik tommy. hahaha

btw, betul apa cakap Afiq. MDS ni lah yang akan bagi kita memori yang akan sentiasa segar dalam ingatan. for those friends yang aku kenal time MDS, ukhwah fillah. even, mungkin tuh 1st time dan mungkin kali terakhir tegur anyone of you. harap harap, anda semua sentiasa dilimpahi rahmat dariNya. yeayy. 

p/s : senior senior cakap yang batch kami batch paling gempak. wuuu, dan aku dapat merasainya. maintain derr. ahhahaha

6 comments:

FATEN NABILAH RUSHDAN said...

cece ! MDS ! haha . psnie hg laa pulak jadik fasi noh aidil . hewhew

Anonymous said...

MDS; minggu dera siswa, hahaha, sangat chaos dan penat, tapi banyak kenangan dan kenalan, Alhamdullilah ^^

Unknown said...

Aten : ahhaa. insyaAllah. in order to be fasi kena pointer cemerlang wehh. huhuhu

Unknown said...

Syarah : aku setuju hundred percently. yeayy

fatimah azzahraa ♥ said...
This comment has been removed by the author.
fatimah azzahraa ♥ said...

tingkat plg ataih ?! woo klo ang slim psnih, jgn slhkn aku klo aku xknai ang XD hahaha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...