Namun saat DIA mengkehendaki kita berjauhan, Kerana DIA menginginkan yang terbaik untuk hamba-hambaNYA yang lemah, Kerana DIA mengetahui tentang masa hadapan kita, Maka saat kita berselisih di jalanan, Kita pun tak akan menyedarinya. Dan itulah kehendak dan aturan Tuhan.

THE PENGIKUT

Tuesday, June 26, 2012

your expectation is the best. LOL

In the name of Allah, the most merciful and powerful indeed

ya, setiap ektiviti kami selalu buad sekali. kau ada? hahahaa
Ini mungkin entri lepas geram. ahhaa. Ekceli, ada mulut mulut puaka yang cakap budak Law nih sombong. ada yang cakap yang budak Law nih tak mingle dengan orang surroundings. Ada yang cakap budak Law nih cuma layan orang yang high standards ja. ehem ehem, yes, i am announcing that all your statements is indeed true. betul gila dan sangat tepat. kalau buat kuiz pasal budak budak Law, yes anda adalah pemenang. Pfft!

memang betul, kami selalunya akan jalan in a group more than 10. tuh bukan sebab taknak mingle dengan orang bhai. kami jalan sekali sebab kami sekepala dan i love to be friends with them. terngiang ngiang lagi dnegan apa yang kawan aku yang comel, cute nama Ras Eman cakap. kita tak memilih kawan. tapi kita cari kawan who can mix around properly with us. jangan nak lebih lebih sangatlah nak judge orangkan. aku boleh ja betegur sapa, berhai hai dan menganjing dengan budak budak from the others courses. i love to make friends. sampaikan kawan kawan prelawrians cakap yang aku nih terlebih peramah. hey, that is the way i am. Lol

bab Sombong? as myself, i will keep smiling to each person who passing in front of me. tapi, kalau tengok muka aku masam ka, muka macam nak bertukar jadi Hulk ka, jangan nak kepoh. tu mungkin sebab aku penat naik tangga atau aku tengah menghazab tahan lapar. ==' aku pagi pagi memangtak sarapan. woi, mana ada dapur tempat aku nak masak. nak jalan pergi Dining Malinja? plis sediakan lif. baru aku turun. hahahaha

orang high standards? erm, apa definisi bagi benda nih? eh eh, wujud eh term lahanat macam nih? jap nak semak kamus. entahla. aku pun tak berapa nak faham apa yang dimaksudkan. tapi, konklusinya, aku rasa sama ja dengan budak courses lain. kita akan lebih rapat dengan orang yang sama course dengan kita sebab homeworks, assignment and all those stuff would be the same. dan kepala pun mestilah sama kan. grr. stop making any speculations. kami tak makan orang. cuma kadang kadang selalu makan hati ja. ehh. brc. kbai

6 comments:

sharifah husna said...

dari senior dulu2 lg budak2 course lain dekat sana cakap budak law cocky..huhu kesian kita kan

Unknown said...

tu lah akak. apa yang deorang tak puas hati sngat pun kita tak tahu. heee. :') sedih nih sedih. kihkih

AyEn FaZtraIn said...

bak kata wan hafis.budak dip pon kawan geng dip ja.xkan kami nak p kawan ngn budak SPM plak kot.haha.so,golongan minoriti memang mangsa :) sabor je laa

Unknown said...

betul betul cakap Ayen. hahaha

Wazrul Shah said...

Kelas kau jah!!!

Wazrul Shah said...

Kelas kau jah!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...