Namun saat DIA mengkehendaki kita berjauhan, Kerana DIA menginginkan yang terbaik untuk hamba-hambaNYA yang lemah, Kerana DIA mengetahui tentang masa hadapan kita, Maka saat kita berselisih di jalanan, Kita pun tak akan menyedarinya. Dan itulah kehendak dan aturan Tuhan.

THE PENGIKUT

Friday, June 22, 2012

A week with randoms

In the name of Allah, the most merciful and powerful indeed.

hey, a very good morning to all of you. Harini alhamdulillah dah hari ketiga aku tidur gila bapak lambat dan terbangun awal. hahaha. nak kata tidur lewat sebab stadi? err, boleh kot kalau nak bagi 40% out of 100%. kihkih. ekceli, malam hujung hujung minggu nih, banyak sangat aktiviti sampingan yang lagha dan teramat lagha. *sigh* sebenarnya bukan tak mau stadi, malahan hati aku sentiasa merobta ronta  minta ditambah ilmu. tapi, nak buad macam mana? most of the subjects, starts pun belum. hahahaha

Btw, semalam dapat berita sedih. Ibu kepada Long budak prelaw meninggal dunia. Innalillah wa innalillah hi rojiun. sumpah aku tersentap. aku rasa sedih gila. petang semalam, ramai ramai pi bilik Long sebab teman dia. ekceli, aku rasa kagum dengan Long. dia anak sulung dan ada dua adik. the same situation as well as mine. tapi dia kuat. terngiang ngiang lagi apa yang dia cakap. "Buat apa aku nak nanges teruk teruk? kalau nanges pun, emak aku bukan nak bangun dah". kalau lah benda nih jadi dekat aku, aku tak tahu macam mana aku nak face benda nih sebab aku tak sekuat dia. 

Alhamdulillah, semalam ramai jugak prelawrians yang turun buat tahlil dekat surau Malinja. thanks to all seniors also sebab join. Syukur. Aku tahu, sekuat mana pun kita, tapi when it comes to our beloved one, mesti akan menitiskan air mata. Entah, tapi aku harap Long akan still remains as Long. dua minggu aku kenal dia, i can easily get along with him. seriusly. hahaha. takziah weh Long. May Allah bless your family. Al-Fatihah. *lap air mata*

a few days ago, ada buat mini Merbok Next Top Models. ahhaha. sumpah semua masing masing perfeeling ja nak bergambar. kihkih. 


Prelawrians KPI005D. future lawyer. hahahaha

Kami Diva. okey lah sangat. kihkih

Tommy? pun bolehh. ahhahaa


yeayy, thanks to Fareed sebab upload gambar. tapi, perluka letak dalam gerup prelawrians? dah la gambar mencapub aku banyak. ciss. kan dah kena perli padat wa pedas dengan Liyana Izzati. fuuuu. btw, thanks untuk semua yang terlibat. okey tak dak motif. =='


p/s : dear someone, oh, kau still ada dekat USA and still attending high school there? saya tak faham. T.T erm. try to perform istikharah prayer later on. lay on Allah for every single prays. tengah buad A-level eh? kalau buad A-level, better proceed sebab Foundation pun still the same as A-level. entah, tapi prelawrians Merbok is awesome. yeayy

2 comments:

Liyana Izzati said...

Hahahaha. Kau sentap ngan aku ke? Dah betul lah menyampah aku duk upload gambar. Macam dia sorang jer ada gambar group. Cehh kitorang ada 100+ gambar takde pun nak kecoh kecoh. Kalau memang tak tahan sangat upload jer kat fb sendiri. Menyemak kat fb group apehal kan??

Roomate aku cakap jakun gila. 7 keping gambar dah anggap macam model. Hahaha. Lawak siot korang!

Unknown said...

haaha. rilek lah weh. aku terkejut jugak tengok dia uoload bnyak2. ahahha. alah, sebab gerup C yang post dulu. takkan nak duduk diam? hahaha

he just said by himself, bukan cakap for the whole class. ada beza tuh. alahai. ahhaha. :p

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...