Namun saat DIA mengkehendaki kita berjauhan, Kerana DIA menginginkan yang terbaik untuk hamba-hambaNYA yang lemah, Kerana DIA mengetahui tentang masa hadapan kita, Maka saat kita berselisih di jalanan, Kita pun tak akan menyedarinya. Dan itulah kehendak dan aturan Tuhan.

THE PENGIKUT

Monday, June 25, 2012

Fast and Furious. Syaaban

In the name of Allah, the most merciful and beautiful indeed


Alhamdulillah, harini berjaga jugak berpuasa dengan kawan kawan prelawrians. oyeahh, mula-mula time rancang aku ingat tak ramai yang nak follow. yelah, dugaan makanan dekat UiTM Kedah nih dah la maha hebat. kihkih. tapi syukur, ramai gila. khamis nih nak terai ajak lagi ramai. insyaAllah. Pagi tadi entah, mula-mula sebelum tidur tuh sumpah aku risau. risau tak bangun sahur atau terlewat pergi kelas sebab semalam tidur lewat due to those assignment. Tapi yang ajaibnya bila aku terbangun awal dan secara supernya jadi segar bugar. muahahaha

lepas tuh mula la aku transform jadi makcik hantu karipap. berjalan dari bilik ke bilik kejut sahur sambil offer karipap, nasi lemak ngan ayaq pepsi. ==' ah abaikan. Semua bawak bekalan datang bilik aku yang pagi pagi buta tuh tengah berkumandang lagu bollywood. muahahaha

jam harini aku rasa lambat ja bergerak. watafakk. pelis lah jalan cepat sikit. tolonglah. kelas BEL313 tadik pun macam lama ja waktu dia. ekceli, aku tak berapa suka presentation. tambah-tambah kalau students sendiri yang terang. sumpah, masuk telinga kanan, keluar telinga kiri, keluar jadi kentut. :3

btw, aku sekarang lepas dah takdak blekberi nak tweet2 terpaksa la jugak kena buad via text. weh, tak leh hidup weh tanpa twitter. *oke buat teruk* so, kalau apa2 mention ah aku. kalau buad unmention, sampai kiamat aku tak nampak weh. lastly, tak sabar nak tunggu bukak puasa. macam-macam menu si Nafsu nih dah order. ish, tak guna punya nafsu. T.T


p/s : sumpah lawak bila ada kawan-kawan yang termakan, terminum dan terkunyah makanan nih. woi, puasa woi puasa. hahaha. tadik Fazreen gitau yang dah kecoh blog Malinja A sebab ada beberapa orang nampak hantu dekat dnegan water cooler. Ya Allah mintak simpang. dah la pagi tadi semua pakat mulut capui. La haula wala quwwatailla billah.

4 comments:

AyEn FaZtraIn said...

budak2 xbesa dok asrama laa tu.hantu2 ni kat mna2 pon ada..kadang2 orang pon nampak macam hantu dah.xberani kata.dunia bukan ada manusia ja an.:) mintak simpang jugak..

sharifah husna said...

pasal hantu tue akak ada jugak dengar cter kawan yg duk malinja gebang..apa2 pon pandai jaga diri la yea :)

dari sisi hidupku said...

bagus nya budak2 pre law ni kan. Korang sahur makan apa ek?Malinja memang banyak hantu,tp korang kan lelaki,haruslah tak takut.Mana2 pon ada makhluk halus dik.

Liyana Izzati said...

Tu ah aku pun ada jugak dengar cerita pasal hantu kat malinja ni. Tapi tak tahulah pulak betul. Hahhaa.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...