Namun saat DIA mengkehendaki kita berjauhan, Kerana DIA menginginkan yang terbaik untuk hamba-hambaNYA yang lemah, Kerana DIA mengetahui tentang masa hadapan kita, Maka saat kita berselisih di jalanan, Kita pun tak akan menyedarinya. Dan itulah kehendak dan aturan Tuhan.

THE PENGIKUT

Wednesday, September 5, 2012

Honey Star Manis.

In the name of Allah, the most merciful and powerful indeed.

Macam-macam dah jadi sepanjang minggu nih. Ada yang suka. ada yang aku sendiri tak faham dengan diri aku sendiri. Air mata, gelak ketawa. yang palsu yang nyata. semua aku dah rasa. cukuplah untuk aku rasa untuk kali nih yang terakhir. Since sebelum trip to penang, hari ke penang sampailah siang tadik. sumpah. aku akan ambik ibrah form those experience. *tengok luar tingkap*


thanks kawan. aku dah revealed semuanya. dah takdak rahsia antara aku dengan kau. kau yang nak semua nih kan. thanks jugak sebab selalu bagi nasihat. thanks jugak sebab selalu bagi peluang dekat aku. friends, the one who critics us, the one who advice us and the one who really care of us, thanks. aku tahu ramai yang ambik berat bila aku diam. diam in order to keep thinking those silly problems. ya, tak perlu pun aku fikir semua benda tuh.*deep sigh*

p/s : can't wait for tomorrow's trip to Pantai Merdeka. creating new memories to fade those unpleasants one.


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...