Namun saat DIA mengkehendaki kita berjauhan, Kerana DIA menginginkan yang terbaik untuk hamba-hambaNYA yang lemah, Kerana DIA mengetahui tentang masa hadapan kita, Maka saat kita berselisih di jalanan, Kita pun tak akan menyedarinya. Dan itulah kehendak dan aturan Tuhan.

THE PENGIKUT

Monday, September 24, 2012

Wasiat Study Week. Hok Aloh

In the name of Allah, the most merciful and powerful indeed

Selamat morning. Alhamdulillah harini aku bangun lebih awal dari semalam. *hari kau datang riang, tersenyum buat ku senang*. eh. Lama tak menulis (baca menaip) sambil senyum sorang sorang depan lappy. Ekceli, aku dengan matang dan ada kesedaran untuk belajar yang tinggi sempena Minggu Stadi Nih, aku ambik keputusan tak nak balik walaupun banyak godaan yang datang. tapikan, pejam celik pejam celik dah lima hari aku rasa macam aku sia siakan tanpa belajar dengan penuh effisien. lol

Kredit to Faizah Nazir, prelaw Shah Alam
Aku dah cuba ikut cakap Cikgu JayJay. Saranan beliau ialah pergi belajar di Library. ok. masalah yang timbul pulak was, mata aku nih. meliar dari sudut tepi depan belakang pusing 360 darjah meliar tengok orang. sangat sedih dengan hidup aku. Dari subjek nih pindah pulak ke subjek lain. ah. stress bila fikir balik perangai tak sedar diri final minggu depan aku nih. pfft. Kalau nak stadi dalam bilik pulak. si lappy kejadah nih pulak yang selalu seduced aku pelan pelan suruh bukan check itu ini. ahhh. gila ah kau aidil.

Phone aku semakin hari semakim suram. kalau dulu ada ja mesej merapu yang aku kena layan. tapi sekarang? hanya sekadar noti dari twitter. entah. aku tak tahu apa salah aku. ya, mungkin ada salah aku yang aku tak sedar. mungkin. malas aku nak fikir. cuma aku harap takdak perbalahan nak dekat dekat dengan exam nih. kusut aku nanti. aku cuma harap aku tak akan hilang seorang pun dari siblings aku sini. oyeah
With le Ummi. Dedi jangan jeles. hee

Dedi baru nampak semakin intim dengan Mummy. Amboi. sampai Anak sendiri pun Mummy tak gitau yang dia dah balik. nasib baik Dedi baru yang gitau. hikhik. Semalam Dedi lama IM cakap dia dah nak ceraikan Mummy. dia dah kawen dengan Ummi. amboih. aku ingat dah bercerai dah orang tua ni. Takpe, anak anak anda sentiasa mendoakan keselamatan dan kesejahteraan anda. 

borang kolej dah selamat diisi, harap harap tak ada masalah lah nanti. isu sekarang nih, siapa akan berumet dengan siapa. ok. ayat sumpah sangat macam keling. dalam hati nih, 'Ada ke yang nak jadi rumet aku?' ok. aku dah jadi paranoid balik. tapi yang pasti aku nak rumet yang bersih lah. tak payah nak suruh suruh. bersihkan kalau nampak apa yang kotor. btw, aku pernah post pasal RUMET IDAMAN. haha. SILA TEKAN SINI.

P/s : semalam aku keluar semata mata nak makan Kepsi. sangat puas hati bila kuah green curry tuh kita gaul gaul dengan nasik putih panas panas. ayam pulak kita cicah dengan cheese. subhanallah. Kalau orang Somalia tengok mesti dia jeles tahap duapuluhtujuh. Hujan since paagi pagi buta semalam sampailah saat ini. nasib Merbok tinggi. kalau Jitra, banjir dah ni. oke. rasa macam panjang ja post kali ni even bukan ada yang nak baca. puih puih. hak hak hak puih. 

DOAKAN AKU UNTUK FINAL EXAM NIH. AMINNNN


Post a Comment
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...