Namun saat DIA mengkehendaki kita berjauhan, Kerana DIA menginginkan yang terbaik untuk hamba-hambaNYA yang lemah, Kerana DIA mengetahui tentang masa hadapan kita, Maka saat kita berselisih di jalanan, Kita pun tak akan menyedarinya. Dan itulah kehendak dan aturan Tuhan.

THE PENGIKUT

Saturday, October 13, 2012

Brrb Brrb. Talking but Mute

In the name of Allah, the most merciful and powerful indeed

This might be the beginning of an excessive posting in the future as this is the blast holiday ever. Baru lepas call Wan, just want to say hi and a some good luck merchandise. I really need a phone right now. Sometimes it was an awkward when you are suddenly call someone at the middle of lunch hour. Pathetic me. Kan lagi senang dan selesa kalau texting je. Homai Homai.


 Aku suka memerhati. Usha kiri kanan atas bawah. ya, that is an awesome part time hobby yang kewls. Sebab tuh aku tak boleh nak study sangat dekat library tapi sangat mengada nak study dekat library. Apa yang aku perasan bila ada ja manusia yang aiming someone to become a friends. Sorry, mungkin nampak macam agak pelik tapi itu realiti. Usha dari jauh, mula step by step macam nak berkenalan dan seronok? Aku tak faham. Dah macam nak cari calon suami ke apa?

Bagi aku, persahabatan should come naturally. Bukan dengan memburu yang jambu jambu buat kroni. Entah. It just my silly opinion. Aku respects semua orang. Entah. ok. another silly lilly post. The end.

p/s : Hargai kawan kawan yang ada disekeliling. yang pernah ada disekeliling dan yang mungkin akan ada disekeliling. Hidup tak semestinya cerah. Mungkin hujan atau ribut dalam pertengahan. This might be a slight opinion or teguran. Mungkin ya Mungkin.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...