Namun saat DIA mengkehendaki kita berjauhan, Kerana DIA menginginkan yang terbaik untuk hamba-hambaNYA yang lemah, Kerana DIA mengetahui tentang masa hadapan kita, Maka saat kita berselisih di jalanan, Kita pun tak akan menyedarinya. Dan itulah kehendak dan aturan Tuhan.

THE PENGIKUT

Saturday, October 13, 2012

Farewell 1st Semester 2.0

In the name of Allah, the most beautiful and powerful indeed

Posting 2.0. Entah, dah elok elok posting tetiba ada satu bisikan cakap. 'Mohon delete post tu'. Ya, aku delete post. For the first time sepanjang aku berblogging. Tu satu satunya post yang aku delete lepas publish. Aku tahu, kau pun tak suka aku tulis benda benda macam tuh. Alhamdulillah, dah selesai semester pertama. Macam-macam yang aku lalui dan macam-macam yang aku belajar. I never thought that i would survive. 


Sebelum daftar, aku tertanya-tanya. Mampukah aku survive dekat tempat baru for one more times lepas daftar Boarding School? And god really bless me me those guys that I really love for this time being. Honestly, aku pernah jauh hati dengan korang. Aku rasa aku terabai. Aku rasa macam it just the same aku ada atau tak. Aku rasa semua dah tak teratur macam dulu. Aku pernah rasa dengki. Aku tengok korang happy happy tapi aku tak boleh nak buckle up sangat. Tapi, semakin aku rasa jauh, semakin aku rasa rindu. aku tahu aku tak boleh duduk tanpa korang. Ok ni SeriusTalk.

Minggu stadiweek dan minggu exam, weh aku rasa sunyi je sebab jarang jumpak korang. Kalau jumpak pun time makan. tu pun tak lama. tak ada nak sembang kepoh kepoh macam dulu. Memang bilik aku meriah, meriah dengan kawan kawan yang lain. tapi rasa dia lain. Tak sama dengan korang. sekali lagi, ini SeriousTalk. Haha


Macam-macam tempat dah aku pergi dengan korang. Ofkorses Ayen yang drive. Kalau tak ada Ayen, aku rasa aku tak berani. Sebab dia Abang Yong sejati. haha. Cuma dua benda ja yang aku tak dapat lagik. Nak pergi Tesco Selatan dengan makan Pizza. Ayen, aku tuntut sem depan. hee. Wan, thanks for the video. aku pun nak mintak maaf dekat hang. Semua benda dah lepas. Semua kosong-kosong dah kan. Aku malas nak fikir.Thanks sebab selalu buad aku senyum, bengang dan macam macam lagik.  Aku sayang kau lah wei. 

Ikmal, cik abang senyap. Thanks sebab selalu tadah telinga dengar aku bebel bebel dekat library dan selalu teman aku. haha. Thanks sebab angkat barang. Aku still tunggu apa yang hang nak confess dekat aku. Lama aku tunggu woi. haha. Izu, hey room mates, thanks sebab selalu ada dengan aku. thanks sebab selalu layan perangai budak budak aku dan rakan gosip sejati. Walaupun kau annoying gila aku tetap sayang kau selalu. haha


Daddy Anwar, aku  suka hang sebab hang selalu ja senyum senyum. Thanks sebab selalu melawat aku dekat bilik atas dasar bukan nak pinjam broadband. haha. ClassRep paling kewls. keep it up brodah. And for the other guys, Syakir, Azwar, Fareed, Shah, Faiz and Mason. thanks for cherishing my days.

 Secara jujurnya, aku tak sabar nak tunggu sem depan. Mohon kita ramai ramai tingkatkan quota Hotness masing masing. Juniors Yeah juniors. haha. Sem depan bilik sekali. Aku mintak doa dari awal awal. aku takmau ada pertelingkahan. Mintak jauh jauh.sanggup turun Siam mintak azimat. puih khurafat. haha

p/s : walaupun baru sehari ada dekat rumah. jiwa aku dah kosong. dah tak tahu nak buad apa. macam aku keseorangan dekat rumah. tak ada rakan yang boleh disembang. tak ada rakan yang boleh menganjing. ah. dah mula rindu Merbok. Jujurnya, air mata aku menitis tup tap tup tap time aku menaip. Mohon jarak sebulan nih tak tukar kita being more worst or better. Mohon kekal begini. Oh, begini caranya. -.-

6 comments:

MéuzAngelo™ XXIII said...

semester pertama paling byk kenangan sebab masa tu lepak dgn member2 ramai. dah lama2 sikit2 member2 akan hilang :) [jom join segmen gulai tempoyak ikan patin. senang giler!]

Unknown said...

mintak simpang la kalau bab2 hilang kawan ni. :')

Liyana Izzati said...

Amboi aidil. Kelass kau jahh.

Unknown said...

haha. hamboi senahh. tak sekelas kau weh. ahhaha

Anonymous said...

annoying kah aku???

Unknown said...

tak tak annoying kau gedik. haha. sebab tu aku sayang kau. hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...