Namun saat DIA mengkehendaki kita berjauhan, Kerana DIA menginginkan yang terbaik untuk hamba-hambaNYA yang lemah, Kerana DIA mengetahui tentang masa hadapan kita, Maka saat kita berselisih di jalanan, Kita pun tak akan menyedarinya. Dan itulah kehendak dan aturan Tuhan.

THE PENGIKUT

Tuesday, October 2, 2012

November and The Final

In the name of Allah, the most merciful and powerful indeed

Hei, dah dua november. langsung tak sedar yang satu november dah lambai lambai merajuk dekat aku. memang tak perasan. yelah, sumpah sibuk dengan preparation saat akhir nak jawab final. tak pernah pernah rasa nak berubah dan menyesal. suka sangat nak buad kerja kerja saat akhir. *sigh* 


Alhamdulillah, selesai dah menjawab paper Malaysian Politics and Government. Masa awal awal sebelum masuk dewan. sumpah aku shivering. aku rasa stress gila. aku rasa nak nangis. rasa macam jantung berdegup ketuk ketuk mintak keluar. Aku terduduk. takut apa yang aku hafal, apa yang aku ingat tak terkeluar time nak menjawab soalan. macam macam yang aku fikir. Tetiba aku teringat pesanan Ticer time sekolah dulu. 'Kalau rasa hati tak tenang, kalau rasa resah, baca surah al fajr, ayat ketiga terakhir'. Tuh ja yang mampu aku buat. weh, cuak weh cuak. Rasa macam tak tertanggung ja semua nih.

sebelum masuk, Wan suruh aku rileks. Masuk masuk je dalam dewan, kena pilih tempat sendiri. jalan sampai ke belakang. aku nampak Sarah. haha. dalam hati, syaitan dah bisik suruh meniru. kahkahkah. Bukak bukak ja soalan. Allah ja tahu macam mana yang aku rasa. soalan dia boleh lah. Syukur gila. Rasa macam bermanfaat gila bila semalam budak budak prelaw berkampung dalam bilik aku. bincang soalan soalan yang mungkin keluar. sekali tengok dah macam bilik berakan gerak gempur Pilihan Raya. haha


dan sekarang, masih lagi dalam mood konon kononnya nak berehat sebentar bersama lappy. KONONYELAH. Khamis nih subjek BEL260 dan Jummat was the one yang selalu buad aku rasa tak tenteram. Computer Science subject. choi choi choi. apa apa pun, insyaAllah akan buat yang terbaik. insyaAllah. Amin
Post a Comment
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...