Namun saat DIA mengkehendaki kita berjauhan, Kerana DIA menginginkan yang terbaik untuk hamba-hambaNYA yang lemah, Kerana DIA mengetahui tentang masa hadapan kita, Maka saat kita berselisih di jalanan, Kita pun tak akan menyedarinya. Dan itulah kehendak dan aturan Tuhan.

THE PENGIKUT

Monday, November 5, 2012

Pandang Kiri Kanan, senyum

In the name of Allah, the most merciful and powerful indeed

Baru lepas senyum senyum tengok Playful Kiss Special Edition. Ekceli aku tak tahu pun wujud sambungan untuk Playful Kiss sampailah Cik Syaza oyak ke aku semalam. kihkih. terus aku cari mintak khidmat tok khadi Google. eh. Frankly, aku suka gila cerita ni. compare to To The Beautiful You, cerita ni bagi aku lagi realistik. Wujud apa kisah orang kejar crush sampai dapat. herherher

Baek Seoung Jo yang dulu hati keras zaman sekolah dah mula luntur sikit demi sedikit dengan Oh Ha Ni. walaupun Ha Ni memang memenyampahkan aku. tapi comel apa. haha. dengan perangai bodoh entah apa apa. tetiba rasa nak kahwin. eh eh.

Lately nih aku perasan yang follower aku dekat Tumblr mostly latar belakang yang nampak islamik. mungkin due to aku punya kandungan tumblr takpun sebab aku punya playlist. Then, untuk tak nak diorang rasa terkejut kalau tiba tiba naik benda yang tak sepatutnya atas dashboard masing masing, baik aku bagi warning siap siap. kihkih

I am a normal teenagers who like everything which seems ok and fine for myself. Tambah tambah tengah demam drama Korea ni, nampak je muka muka familiar atas dashboard, terus aku reblog. haha. pelik pelik. dulu punyelah hairan dengan orang yang minat benda benda alah ni. alih alih aku pun terjebak. *ludah kiri kanan*

 

Oh ya, haritu pergi KMK dengan kengawan Jitra. herher. Aku drive sampai rumah Afaf lepas ambik Aireen, then passing dekat Afaf sebab manalah aku berani nak drive jauh jauh. *sigh*. lepas fetch Nisah dengan Syaza, terus terbang ke sana. nak jadi Waris Fahmi dengan Fauzan lah kononya. haha. sampai ke Kangar Fahmi bawak. Gegambar semua Puan Afaf padamlah pulak. lempang kang. haha

Ah, entri yang tanpa motif. saja nak gerak gerakkan, stretching stretching jari jari yang lama tak menaip. Btw, Goodluck juniors yang SPM. May Allah gives all of you success. ramaikan jemaah straight A Kubang Pasu Science School. yeah yeah

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...