Namun saat DIA mengkehendaki kita berjauhan, Kerana DIA menginginkan yang terbaik untuk hamba-hambaNYA yang lemah, Kerana DIA mengetahui tentang masa hadapan kita, Maka saat kita berselisih di jalanan, Kita pun tak akan menyedarinya. Dan itulah kehendak dan aturan Tuhan.

THE PENGIKUT

Monday, November 26, 2012

Ssangchu Couple. Kumawo. Abaikan

In the name of Allah, the most merciful and powerful indeed

Jam dah tunjuk pukul tiga lebih lebih. Air mata aku belum kering. semua dah tidur. I just finished up all of Ssangchu's couple episodes. Pernah tak rasa yang bila kita tengok some reality show, kita akan rasa yang kita jadi orang tu atau takpun kita rasa macam orang tu kita dah kenal lama? it happens to me mannn. Entah, it had been a month since i watched the first episodes of this reality show. Aku tangguh tangguh sebab aku rasa nak tengok benda benda macam ni, at least kita perlukan mood yang serba elok dan cantik.


Frankly, aku kenal Hyung Joong was trough the Playful Kiss drama and i really don't have any idea who was Hwang Bo. and honestly, this couple never failed to burst my laugh day by day. Aku rasa macam aku dah jadi saksi diorang punya perjalanan. Yes, program ni dah berlalu empat tahun and i was just discovered this up trough Aireen. 

Dan malam ni dah berjaya sampai episod last. aku tahu yang post nih mengarut dan entah apa apa tapi i feel so much eager to post it. Scene Hwang Bo menangis atas gunung really touched my heart. Hyung Joong was startled. aku baca komen komen penonton. they really felt what i am facing right now. rasa macam hilang some sorts of the things which used to make us laugh again and again. 

Hyung Joon himself doesn't want his wife to be in an improper dress. he really took cares of Hwang Bo. gila sumpah manis. tetiba rasa nak kahwin. haha. entah. ni post yang entah apa apa. ya. entah apa apa. it just resembles what i really feels right now. thanks. Kumawo. *tetiba*

p/s : when you are facing any hard ship, just remember that there is always a laughter after that - Kim Hyung Joong

4 comments:

Hakimy Zamri said...

aidil sejak bila layan korea ? hahahhaa. nah tisu :')

Unknown said...

aku terjangkit dengan orang Kimy. tsk tsk. *presss hingus* kamhamasida. hahaha

Syahrul Asyraf said...

same lew kite terr...mae je cni ttbe jd pmnat tegar korea :)

Unknown said...

kann. haha. dulu kalau orang tengok korea, kemain pandang pelik. sekarang dah kena batang hidung sendiri. ahahha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...