Namun saat DIA mengkehendaki kita berjauhan, Kerana DIA menginginkan yang terbaik untuk hamba-hambaNYA yang lemah, Kerana DIA mengetahui tentang masa hadapan kita, Maka saat kita berselisih di jalanan, Kita pun tak akan menyedarinya. Dan itulah kehendak dan aturan Tuhan.

THE PENGIKUT

Saturday, January 26, 2013

Bigbang? Ada kaitan. haha

In the name of Allah, the most merciful and powerful indeed

Mata dah mula pedih. Jam dah tunjuk pukul 1.47 pagi dan aku masih riang ria raya depan lappy sambil dengar lagu lagu Bigbang yang baru download tadi. entah kenapa tetiba terminat Bigbang sampaikan playlist pun dah tukar dari EXO ke Bigbang. hehhs

Esok ada kelas pukul lapn pagi dan aku masih ada di rumah. Alamatnya memang esok kena bangun awal dan terkejar  kejar nak iron baju semua. memang suka buat kerja kerja macam ni. Dan apa yang aku sedar was, dalam masa seminggu lebih ni, aku tidur dekat rumah lagi banyak dari tidur dekat kolej. dan dan dan ini bukan budaya yang menyihatkan. harhar. cakap pasal sihat menyihat ni, aku masih belum manages nak ikut petua petua diet Si Deanna yang nak sangat tengok aku mengecil. Senang je ekceli tips dia. Jangan makan benda benda carbo. yang lain kau nak belasah, makan lah sampai kenyang. 


Si Deanna dah mula kerja dan bila orang cakap pasal tu, aku rasa macam, 'Heh, nak perli aku ke apa yang lepas SPM perhabis beras je kerja'. ok itu bisikan kejahatan. Fauzan ada cakap yang si Fahmi ajak kerja dekat Langkawi nanti bila dah habis Asasi. aku masih lagi berfikir sebab aku taknak nanti semua jadi macam tahi ayat yang hangat sekejap je. 

Harini hari bahagia Kak Minah. Memang meriah satu kampung dengan ada makcik dangdut mengelek, lagu siam berdangdut semua ada. harhar. Kalau ikut hati, memang aku taknak balik sebab malassss yang amat. tapi entah, rasa rindu pulak dekat makhluk makhluk B001. By the way, ni post tengah malam dan apa yang aku taip semuanya apa yang tengah ada dalam kepala buat masa sekarang. :\

P/s : Broadband aku dah disambung semula. thanks le ayah and umi. Memang aku tak pernah merungut nakkan broadband semula tapi bila bill setiap bulan semakin meningkat, memang aku tak berdiam diri lah kan. hehe

I am instagram addictor. @wanaidilanwar

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...