Namun saat DIA mengkehendaki kita berjauhan, Kerana DIA menginginkan yang terbaik untuk hamba-hambaNYA yang lemah, Kerana DIA mengetahui tentang masa hadapan kita, Maka saat kita berselisih di jalanan, Kita pun tak akan menyedarinya. Dan itulah kehendak dan aturan Tuhan.

THE PENGIKUT

Monday, January 7, 2013

MUET and random

In the name of Allah, the most merciful and powerful indeed

Tak sempat nak belek belek apa yang ada dekat dashboard, otak pun dah mula tersekat sekat nak tulis apa pun tak tahu padahal sebelum ni punyala terdesak nak tulis dalam ini. *sigh* sebelum wifi mula menyemput, sebelum semua jadi teruk, let me starts to nag everything that stuck in my mind. 

Results MUET dah lama sampai. dari kecut kecut terganggu apa yang dapat, dari sakit perut terus baik. Soalan tutorial pun belum tersentuh. mungkin bukan lagi rezeki, dapat bbm dari umi yang risaukan keputusan aku sumpah buat jantung berhenti berdegup tak sampai lima saat. Tengok kalendar, usha bulan tiga dalam almanac. ok. i'll doing much more better for the next session. 

everything going to be fine. Makan masih lalu tidur pun masih lena. entah. rasa nak balik membuak buak tapi rasa malas lagilah banyak. Aireen tweet mintak aku balik. sori. minggu depan ada test. post ni macam tak bermotif. mungkin cuma nak naikkan semula mood takpun gain semula traffic yang daah lari. entah. entah.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...