Namun saat DIA mengkehendaki kita berjauhan, Kerana DIA menginginkan yang terbaik untuk hamba-hambaNYA yang lemah, Kerana DIA mengetahui tentang masa hadapan kita, Maka saat kita berselisih di jalanan, Kita pun tak akan menyedarinya. Dan itulah kehendak dan aturan Tuhan.

THE PENGIKUT

Tuesday, January 15, 2013

January 16. Listen!

In the name of Allah, the most beautiful and powerful indeed

I am sitting in fornt of the desktop dalam Makmal Komputer. Kadang kadang aku rasa yang aku tak perlu nak baik sangat pun dengan orang. terflashback zaman zaman lepas yang mana aku rasa yang there is no appreciation yang aku dapat. aku bukan mintak penghargaan tapi cukup kalau i got what i have done back. Setiap hari hidup mungkin semakin lain. lain in order of how the emotion was created. Happy, panas and all of them buckle up together along with the over thinking fever. 

Semalam aku dengan Fazreen having a really nice dinner with Kak Mera Aurora, Ain Hawasams, Shefa, Bella, Amni and Ash. Macam biasa, i manages to control my malu malu thingy as aku ni kan sangatlah pemalu. haha. Penasaran. 

 

Semalam jugak ada mesyuarat dengan ustazah due to Hicom for le Syariah Commitee. Mesyuarat yang berjam jam tapi bersyukur dan berharap agar all the activities jadi kenyataan. Having a reminiscing moment bila Wan Imaan tanya kenapa aku selalu jenjalan sensorang sekarang. And I was, oh ok. Ekceli, tak ada masalah sangat pun. mungkin kadang kadang kita perlu berseorangan. Mungkin. Sekali lagi mungkin. 

Keadaan bilik yang bagi aku tak kondusif. aku bukan mintak bilik yang hebat macam bilik hotel. cuma aku mintak bilik tu kemas. Bila penat penat masuk bilik yang serabut, aku cuma tak boleh. nak menegur? i don't thinks that a good idea. tangan cepat mengalih, tak sampai sehari dah kembali bentuk kesemakan tu semula. 

Nothings much nak pour dalam betuk perkataan dekat sini. i am waiting cravingly fer tomorrow. nak balik dan nak balik. dah sampai satu perasaan nak jerit jerit nak balik. Bukan tak nak ajak kawan kawan ikut balik ke rumah. IF they knows how to use a proper word dulu. i might say it. tapi maaf. bukan masa sekarang. it just nothing.

Fact : Sharifah Zohra Jabeen dengan Si Ahkak Bawani dah jadi trending all over the country. Lawak.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...