Namun saat DIA mengkehendaki kita berjauhan, Kerana DIA menginginkan yang terbaik untuk hamba-hambaNYA yang lemah, Kerana DIA mengetahui tentang masa hadapan kita, Maka saat kita berselisih di jalanan, Kita pun tak akan menyedarinya. Dan itulah kehendak dan aturan Tuhan.

THE PENGIKUT

Wednesday, April 25, 2012

Hai Changlun. Hai KMK

In the name of Allah, the most beautiful and precious indeed

lama gila aku tak update lepas jimba-jimba bintang. haahha. ah abaikan semua bintang di langit kerana cahaya mentari bisa menceriakan hati. ekceli, semalam aku memang eksaited nak tahu penempatan Kolej Matrikulasi dengan harapan kemungkinan permohonan aku berjaya menempatkan aku dekat kawasan yang jauh dari Kedah. dalam hati aku, memang aku berharap dapat Penang walaupun memang aku rasa macam tak nak pergi pun untuk program Matriks nih.

bukak-bukak ja web dia, sentap hati aku weh. dia naik


again, hidup aku cuma circulated dekat KUBANG PASU. tudia aih. tapikan, aku oke sebab ramai budak-budak Zenith yang kena campak ke Changlun. so, dari Jitra aku berkelana ke Putat and then Changlun? hahaha. aku rasa aku akan tunggu untuk panggilan ke Universiti. may dreams comes true. Law/Tesl you are mine. If God Wills

10 comments:

Unknown said...

tahniah ye...belajar rajin²

Hakimy Zamri said...

tahniah aidil comey !!! :D

Unknown said...

thanks azam. aja aja fighting. ahahha

Unknown said...

thanks kimi hengsem :')

Rayha Rozi said...

tahniah aidil..sama la kita..rayha dpt kmk gak..
moga berjumpa d sana

Liyana Izzati said...

Hahha. Sama lah bro. Dapat kedah jugak. tapi aku tak tahu lagi nak pergi ke tak. kalau ada jodoh jumpalah kita kat sana yerr. :)

Unknown said...

insyaAllah. thanks rayha. hee

Unknown said...

jodoh? aww. ahahah. takpa takpa, aku pun dok tunggu universiti jugak :D

DrHilman said...

InsyaAllah. Amin :D

Unknown said...

amiiin :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...