Namun saat DIA mengkehendaki kita berjauhan, Kerana DIA menginginkan yang terbaik untuk hamba-hambaNYA yang lemah, Kerana DIA mengetahui tentang masa hadapan kita, Maka saat kita berselisih di jalanan, Kita pun tak akan menyedarinya. Dan itulah kehendak dan aturan Tuhan.

THE PENGIKUT

Wednesday, April 25, 2012

Hai Changlun. Hai KMK

In the name of Allah, the most beautiful and precious indeed

lama gila aku tak update lepas jimba-jimba bintang. haahha. ah abaikan semua bintang di langit kerana cahaya mentari bisa menceriakan hati. ekceli, semalam aku memang eksaited nak tahu penempatan Kolej Matrikulasi dengan harapan kemungkinan permohonan aku berjaya menempatkan aku dekat kawasan yang jauh dari Kedah. dalam hati aku, memang aku berharap dapat Penang walaupun memang aku rasa macam tak nak pergi pun untuk program Matriks nih.

bukak-bukak ja web dia, sentap hati aku weh. dia naik


again, hidup aku cuma circulated dekat KUBANG PASU. tudia aih. tapikan, aku oke sebab ramai budak-budak Zenith yang kena campak ke Changlun. so, dari Jitra aku berkelana ke Putat and then Changlun? hahaha. aku rasa aku akan tunggu untuk panggilan ke Universiti. may dreams comes true. Law/Tesl you are mine. If God Wills
Post a Comment
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...