Namun saat DIA mengkehendaki kita berjauhan, Kerana DIA menginginkan yang terbaik untuk hamba-hambaNYA yang lemah, Kerana DIA mengetahui tentang masa hadapan kita, Maka saat kita berselisih di jalanan, Kita pun tak akan menyedarinya. Dan itulah kehendak dan aturan Tuhan.

THE PENGIKUT

Sunday, April 1, 2012

ex SMJ? ex KUPSIS? ex SKSAT? hahaha. semua sekali

In the name of ALLAH, the most merciful and powerful indeed

hai hai semua. traffic aku semakin merudum. *sigh* er er. apa salah aku? *starts tacing tacing* WOI GEDIK, TULIH CEPAT! *kena sedaih* oke abaikan. aku takmau cerita apa-apapun. cuma nak upelod-upelod gamaq hang out hari sabtu haritu. ekceli, rancangnya nak keluaq dengan geng2 3IT. tapikan tapikan tak jadi. aku kol Fauzan ajak join. bila Fauzan mai, Nomad kata aku, Caun, Munirah ngan Fauzan buad gerup KUPSIS sebab dia sorang MRSM Taiping. eh eh, chill Nomad. kita kan budak2 SKSAT. hikhik. ah abaikan. namapun orang Jitra, pi mai pi mai. jumpak muka yang sama. :D

Caun muka bangga. #LikeABoss


gambaq blur. salah Nomad! hahaha. one of the sweetpie

ohmai ohmai. sibuk gosip gambaq junior. hahaha

Mun cakap tak pandai main. auta-auta. Ahh, malu dnegan markah aku T.T

Fauzan malus malus. SEJAK BILA??? haha

Nih semua sabtu yang lalu, before that dah lekuar dengan the other sweet pie. :D Nurmatul again dengan Hanisah with Redannia. terserempak dengan Amirah. *SALAH NURMATUL SEBAB LAMBAT UPELOAD. KIHKIH*

Hentai hentai. AH BAJET KIUT KIUT

:D ssweetpiee

Sweetpie too


Ahhh, ada yang x boleh nak uploadd. pfft! ah abaikan. T.T thanks to all sweet pie. sayang aih hampa semua :D

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...