Namun saat DIA mengkehendaki kita berjauhan, Kerana DIA menginginkan yang terbaik untuk hamba-hambaNYA yang lemah, Kerana DIA mengetahui tentang masa hadapan kita, Maka saat kita berselisih di jalanan, Kita pun tak akan menyedarinya. Dan itulah kehendak dan aturan Tuhan.

THE PENGIKUT

Saturday, March 31, 2012

lelaki dan butik. aku lettew.

In the name of ALLAH, the most merciful and powerful indeed


ekceli, tadik pagi aku pergi hang out dengan kawan-kawan yang super ohsem. tapi cerita tuh simpan tepi sat sebab aku rasa hati aku tergedik gedik nak post pasal BUTIK even suasana dalam rumah nih tak sekondusif suasana di Mall. Ehh, oke abaikan

oke straight to the point, tadi aku pergi teman Fauzan pergi butik pakaian Wanita sebab dia nak cari beberapa helai baju kurung untuk adek-adek junior dia. Ehemm ehemm. >.< bayangkan, rasa awkward gila. dengan kami dua lelaki tetiba masuk butik belek-belek baju kurung. muhahaha. dan paling buad aku macam woahhh bila pekerja dia pun lelaki. aku tak rasa dia lelaki lembut sebab dia naik fixie pergi kerja. Err Err mungkin anak tokey butik agaknya. hee

tapi seriusly abang tuh pandai layan. dan yang pentingnya, taste dia not bad for me at all. dari satu species baju kurung ke species yang lain. macam-macam species ada. ekceli, aku dikehendaki memilih pakaian yang sesuai. tapi, setiap kali aku ajukan species yang cantik di mata aku, Fauzan rijekk. ah benci! dia cakap baju-baju yang aku pilih semuanya oldschool. ekceli, aku nih peminat tahap whore yang bertaubat ala-ala alim vintage (?) APAKAH?


seriusly, lama gila kami pilih baju. dengan nak cari size, bunga kecik bunga besaq and etc etc. ==' untunglaa depa ada "abng" macam Fauzan. loaded and caring seyh. muahahhaa. tapikan tapikan, dalam hati aku terdetik jugak dan aku suarakan detikan hati tuh kepada abang yang jaga butik. ' Kalau tara kita ni pun pilih berejam, macam mana orang pompuan pilih noh?' asked me. and he replied ' kalau orang pompuan pilih lagi lah berejam.' okey, jawapan yang padat dan bernas. mahunya tak, dengan tudung, inner, anak tudung, brooch and etc etc. aku rasa kalau bagi orang perempuan bermalam dalam butil tuh sehari semalam pun depa tak cemuih. kihkih

p/s : aku terkejut tahap berok propa bila nampak ada dijual anak tudung yang ada sanggul palsu. hai makcik makcik, bila nak bertobat? tak bau bauan syurga nanti. hee.

 Kalau Syiah sibuk dengan Ya Ali, Ya Mahdi, Kita sibukkanlah dengan Ya Allah, Ya Robbi. Kalau Syiah sibuk merujuk kepada sejarah, Kita sibukkanlah diri dengan merujuk kepada Al-Quran. Kalau Syiah sibuk dengan Imam Ali mereka, Kita sibukkanlah diri dengan sunnah2 Rasulullah seperti yang terdapat dalam kitab2 hadis kita dan telah terbukti kebaikannya secara saintifik pada hari ini. Semoga berkah Allah selalu bersama kita. InsyaAllah 


1 comment:

atenmunirah said...

aq bace ape yg barak tules kat cbox kao.butil?alah..typo itu seni kan?hihi.untunglah pegi butik.lame tak pegi:) haha.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...