Namun saat DIA mengkehendaki kita berjauhan, Kerana DIA menginginkan yang terbaik untuk hamba-hambaNYA yang lemah, Kerana DIA mengetahui tentang masa hadapan kita, Maka saat kita berselisih di jalanan, Kita pun tak akan menyedarinya. Dan itulah kehendak dan aturan Tuhan.

THE PENGIKUT

Monday, March 19, 2012

they make it better.

In the name of Allah, the most merciful and peaceful indeed

woah. ekceli, rasa macam retiss bila daily viewers 100++. *pejam mata ala-ala atas pentas pegang terofi* muahhahahaha. oke abaikan. dalam dua tiga hari nih time solat, time makan mesti tetiba ada getaran jiwa yang macam suruh aku jerit kuat-kuat gaya tarzan. sumpah aku tak senang duduk sorang-sorang sekarang. ada ja perasaan halus-mulus yang menerjah jiwa kecil aku. perghh. 

so, nak hilangkan semua vibration yang turut mnggetarkan pundi kencing, aku dengan sukahati dan pasrahnya dah tiga kali keluar berturut-turut dengan Encik Fauzan yang ada PA yang superhawt. hahahaha. 

  • hari 1st pi, aku cuma dating dua orang dengan encik fauzan. haritu cuma  jalan-jalan sambil gosip ambik angin. hahaha. langsung tak penat. mulut ja penat sebab tak habis-habis keluarkan fakta dan auta. hahaha.

  • hari 2nd and it was today. harini lama sikit merendek dengan Fauzan, Syaza and Aireen. dan harini sumpah penat sebab pojan paksa aku lari. kejam kejam. lepas makan dekat kedai roti canai medan selera yang aku rasa makcik tuh pun dah cam muka aku dengan depa, pi jumpak Puteri sebentar, then lepak umah Hazirah. masing-masing demand macam-macam. muahhahaa. lepas Fauzan hantar aku balik, online pasuma beliau kol semula sebab nak ambik aku tengok wayang pulak dnegan Fikri. mana kalut pun aku bersiap. adess. masuk panggung, aku jumpak Azad dengan Hanif. tengok sit depan aku pulak ada Mina. memang kelia gila. hahhaa. 

  • mula-mula aku teringin tengok cerita 7 petala cinta. tapi apakan daya, orang dah beli tiket. nak buad gena. pasrah jugak kena tengok cerita John Carter. masyuk jugak cerita dia. penuh FANTASI. haha. tapi berunsur science lah. :D
ekceli, thanks weh sebab hangpa semua sudi mengurangkan rasa gabra di hati. aku taktau nak cakap apa. dengan hangpa semua gila. seriusly, aku harap lepas results pun kita still hang out. watlek watpeace watcool ==' chaiyok ZENITHHHH. 


p/s : kempen menggunakan benda alah ni sebagai DP masing-masing masih giat dijalankan ketika anda membaca post ini. harap maklum


2 comments:

Faiq Aiman said...

aidil!
gudluck for zenithians :)

atenmunirah said...

aidil!all the best untuk zenithians and sume budak batch 94:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...