Namun saat DIA mengkehendaki kita berjauhan, Kerana DIA menginginkan yang terbaik untuk hamba-hambaNYA yang lemah, Kerana DIA mengetahui tentang masa hadapan kita, Maka saat kita berselisih di jalanan, Kita pun tak akan menyedarinya. Dan itulah kehendak dan aturan Tuhan.

THE PENGIKUT

Tuesday, March 20, 2012

results? talks to my hand. BOLEH KOT?

In the name of ALLAH, the most merciful and powerful indeed

ekceli, buad masa sekarang, tanggal 21.march 2012 jam 2.56 am aku masih belum bisa melelapkan mata. semuanya gara-gara terlentok dengan penuh selesa atas sofa lepas solat subuh dan bacaan Yassin serentak batch94. alhamdulillah. ekceli, lepas terjaga aku terus masuk bilik air dan mandi sebab i thought nak ambik results dah. lepas mandi, tengok jam, eh eh, baru pukul 12 mlam. sangat tak sabar lah kau WAN. =='

harini, sekali lagi hang out dengan para ikhwan dan akhowat. sumpah aku rasa tenang bila dengan depa. ukhwah dan ikatan tuh terasa segar ibarat bau-bauan berjenama Chanel mahupun Gucci. :o oke minyak wangi mahai. aku hanya mampu pakai yang sample ataupun ambik sembur secara sembunyi-sembunyi hak milik orang lain :D this post is a special thanks ti Aireen dan Fauzan sebab belanja aku breakfast makan Kepsi dan dinner with Pitza. terima kasih sangat-sangat. sayang hangpa. 



btw, petang tadik aku, Fauzan, Hazirah Azhar ngan Wan Athirah pi karnival pendidikan MARA. semuanya swasta dan aku tak rasa family aku sendiri afford nak tanggung aku. walaweh. ==' secara jujurnya, karnival tuh tersngatlah bosan. cuma terserempak dengan Afrina dengan Aiman Wong. 

21. March jam 11 setengah nanti mungkin akan jadi pemangkin semngat aku. i'm trying to be more positive indeed. even hati aku sekarang sangat-sagat lah berdebar. sumpah tak tipu. lastly, HAPPY BIRTHDAY FATHIN NADHIRAH. may this birthday, hang akan dapat hadiah yang super awesome sis. :D

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...