Namun saat DIA mengkehendaki kita berjauhan, Kerana DIA menginginkan yang terbaik untuk hamba-hambaNYA yang lemah, Kerana DIA mengetahui tentang masa hadapan kita, Maka saat kita berselisih di jalanan, Kita pun tak akan menyedarinya. Dan itulah kehendak dan aturan Tuhan.

THE PENGIKUT

Monday, March 26, 2012

random day. ASFGASJLK #1

In the name of ALLAH, the most merciful and powerful indeed.


woah, agak lama aku tak update. setiap hari ada ja bertanyakan perihal kemunculan entri-entri baru. *ambik timba berak jauh jauh* ekceli, dalam dua tiga hari nih memang sibuk nak kemaskini UPU, selak-selak course yang patut, apply scholarship yang aku layak and a lots of things more. T.T

pagi tadik, fauzan texting aku cakap tak jadi nak pi tasik. so, aku pun tidur lah semula. tetiba dapat panggilan dari Fauzan ckap yang Munirah ajak breakfast sekali. weh, sumpah aku mengantuk gila. aku cakap dekat Fauzan yang aku takmau pi. then Mun calls aku. dia cakap, "pojan takmau pi kalau hang takmau ikut! cepat bangun mandi. AKU BELANJA". so, dengan perasaan malas yang amat terus aku bebai time pi mandi. capai ja baju kelas SABAR. ohyeah ohyeah. then, Mun sampai dengan Fauzan. sangat kejam bila depa suruh aku tukar baju lain. oke rasa terhina disitu. ==' oke abaikan.

btw, Munirah belanja kami breakfast dekat Kepsi. Thanks Mun. <3 lepas breakfast, hantaq Mun ke ejen memandu terus pi lepak umah Aireen. Sumpah lama gila hang out dalam rumah Aireen dengan masing-masing paranoid takut pencegah maksiat. haha. hampeh sorang-sorang. lepas lunch dekat Taman Siswa, lepak balik dekat rumah Aireen then pukul 3 hantar Aireen pi kerja dan again, Fauzan belanja makan dekat sana. Thanks Fauzan. Dah la lunch pun dia belanja. Segan aku. hahahhaha

ekceli, aku nak pi rumah Kak Are sebab Cik Dat dah balik semenanjung. tapi apakan daya, tak sempat seyh. dan yang seperisenya, famili Tam ngan Lang datang rumah. :D ekceli, aku rasa aku tadak motif pun nak cerita apa. =='

p/s : sebelum maghrib tadik, Caun IM aku. sumpah aku terharu dengan kata-kata dia. weh, cerita lama. thanks sebab hang buad aku rasa yang aku dikelilingi kawan-kawan yang macam superman. aku janji, no more secret. KAWAN BAIK kan. T.T aku nak nangis tadik. kadang-kadang, friends is not about be together or else. tapi friends is about sharing, caring and always be in heart and minds. aku tau, sekarang semua sibuk. aku faham dnegan keadaan hangpa. so, i'll manage to live happily with em.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...