Namun saat DIA mengkehendaki kita berjauhan, Kerana DIA menginginkan yang terbaik untuk hamba-hambaNYA yang lemah, Kerana DIA mengetahui tentang masa hadapan kita, Maka saat kita berselisih di jalanan, Kita pun tak akan menyedarinya. Dan itulah kehendak dan aturan Tuhan.

THE PENGIKUT

Monday, March 12, 2012

HUJAN | 21st of March

In the name of ALLAH, the most beautiful and powerful indeed

ekceli, sekarang nih setiap hari boleh dikatakan hujan lebat. hujan selebat-lebatnya macam ada orang curah timba dari atas. oke hiperbola terlampau gaya kak Niena sebab kak Niena cakap hiperbola terlampau itu penting. muahahaha. ==' oke abaikan. dalam masa asyik menikmati siulan hujan, komentar Akmal Asyraff membuadkan jiwa aku meronta-ronta untuk berpuitis dan berpuisi untuk membantu sistem pencernaan usus besar. hahaha. 

tumbesaran penting bersama susu ibu =='

abaikan semua kata-kata nista di atas. sebenarnya, tadik heboh bila dapat tahu yang tarikh keputusan SPM akan di awalkan sehari. okeh aku tak gentar pun. sebab kalau depa perenjak seminggu, aku tak kisah kalau masing-masing nak buad cuak sambil menari-nari poco-poco sebab nak hilangkan gabra. tapi bila depa renjak cuma sehari, i was like, can all of you be more matured? just a day. tapi bila Nurmatul Shida buad kenyataan pedas which was ' langkah KPM mempercepatkan tarikh pengumuman results pada 21 haribulan bukak hanya mempercepatkan sehari, tapi kalau diperhalusi, ianya telah dipercepatkan selama 24 jam, 1440 minit dan 86400 saat'. *cakap dengan budak genius tara ni lah* AHAHA. 

btw, aku pun hairan pasai apa harapan orang dekat aku was too high. aku rasa macam gayat ja nak capai harapan jiran-jiran, kawan-kawan, makcik-pakcik, nenek-nenek, sepupu-sepapat dan tak lupa mamak kedai makan. subhanallah, mungkin aku dapat capai apa yang depa bayangkan tapi aku tak mau terlalu berharap hinggakan aku jatuh tergolek bila hari results diumumkan nanti. orang cakap memang senang, tapi bahu yang memikul? depa sendiri tak mampu nak jawab.

tinggalkan jauh jauh mood janda kematian suami, semalam time aku selongkar album-album junior sebab nak mengubati ras rindu yang membara, aku jumpak gambar enam orang junior yang pakai baju rumah. bagi aku, GAMBAR NIH EPIK. sebab dekat KUPSIS, rumah menjadi satu alat pengenalan. orang takkan tahu kita kelas mana, form berapa or etc etc unless kita rumah mana. aku speechless sebab it was toatally awesome dude T.T *menangis gumbira*

gambar ini sangat epic. double thumbs up dude 
sebenarnya kalau tanya mana-mana budak KUPSIS, semangat rumah yang dah tertanam since zaman pioneer cukup kukuh. terbayang lagi time senior bergaduh sebab nak pertahankan rumah, aktiviti tepuk sorak nak jatuhkan rumah lawan, pakatan nak bash Alpha dan macam-macm lagi. aku rndu saat itu. T.T btw, aku syang DELTA sangat-sangat. macam-macam aku belajar dengan budak-budak DELTA. cheers. bak kata Najla, sayangilah rumah DELTA <3 hahaha. btw, watlek watpeace. =='

10 comments:

Atihrah Waren said...

im the youngest in my family and they were hoping too much in me! seriously memang cuak. and hope result tak mengecewakan. gudluck jugak lahh Aidil!

fatimah azzahraa ♥ said...

aku umh Andeka. kaler pepel. sj nk mnunjuk kt hg. heheheh

Unknown said...

tyra : ermm, thanks. aku pulak the eldest kott :3

Unknown said...

boo. rumah puprle jiran aku dekat sna. aku rumah merunnnn ;D

Faiq Aiman said...

gudluck!
nnti dpt result jgn lupe gtau aku eh! :)

Unknown said...

wokeyh, aku mesi gitau kau punya. hohoho

DrHilman said...

aku gelabah jugak. good luck bro!

Unknown said...

21st march tarikh aku nikah. *Sedapkan hati sendiri*

Unknown said...

sama wehh, :D results gitau aku nahhh :3

Unknown said...

kau nikah?? khkihkih.jemput aku wehhhh :p

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...