Namun saat DIA mengkehendaki kita berjauhan, Kerana DIA menginginkan yang terbaik untuk hamba-hambaNYA yang lemah, Kerana DIA mengetahui tentang masa hadapan kita, Maka saat kita berselisih di jalanan, Kita pun tak akan menyedarinya. Dan itulah kehendak dan aturan Tuhan.

THE PENGIKUT

Sunday, March 11, 2012

ABUDEN?! | credit to SEGHA

In the name of ALLAH, the most merciful and powerful indeed.


ekceli, masa aku tengah merayap bersuka hati bergembira ala-ala teletubbies dekat blog-blog orang, aku TERsinggah dekat blog SEGHA. and she posted something about ABUDEN along with an  explaination . grr. sebenarnya, ABUDEN nih bagi aku antara salah satu silly behavior of Malaysian itself. in order to be more friendly, sopansantun, anak dara mithali, menantu pilihan dan imam muda maybe. haahaha. hanisah pernah post something pasal this stuff dalam gerup zenith and i was laughing tak ingat dunia. 

kak Maria Elena dah mengakategorikan sistem tindak balas involuntary action nih as SQS. aku rasa kak Maria sendiri tak pasti sindrome nih dah ada nama spesifikasi yang diluluskan JAKIM. ==' oke abaikan. btw, new word for me for this pagi pagi buta updates. ABUDEN.

pesanan penaja : haritu aku tertanya- tanya macam mana abang retiss kita si Hakimy Zamri check dia punya blog's values. oh, dan aku dengan seciwi-ciwi kembang semangkuknya pun menggatalkan diri nak check mungkin-mungkin aku dah jadi jutawan mee segera. haha. dan keputusannya was.... RM 1,218.25. OKE LETTEW. dengan aku baru ja buad blog kan. tahniah wan aidil. muahahhaa


2 comments:

Raf said...

Haha.. Chrome aku bermaslah ^^".. x leyh tengok cite tuu smpai abis..
BACK LINK
http://apit555.blogspot.com/2012/03/lee-chong-wei-kibar-bendera-putih.html
http://qeifar.blogspot.com/2012/03/mana-hilangnya-kereta-aku-kereta.html

Rasyidah said...

suke2 :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...