Namun saat DIA mengkehendaki kita berjauhan, Kerana DIA menginginkan yang terbaik untuk hamba-hambaNYA yang lemah, Kerana DIA mengetahui tentang masa hadapan kita, Maka saat kita berselisih di jalanan, Kita pun tak akan menyedarinya. Dan itulah kehendak dan aturan Tuhan.

THE PENGIKUT

Saturday, March 17, 2012

In the name of ALLAH the most merciful and powerful indeed

islahnafsi:  Orang yang melakukan dosa kemudian merasakan bahawa dirinya jahat adalah lebih baik dari orang yang berbuat baik kemudian merasakan bahawa dirinya baik ^^,

wahh, lama gila tak post apa-apa dekat sini. dah nampak sawang-sawang dan taik kucing di merata-rata. jenuh aku nak cuci nih. Aidil, can you please stop nagging? oke abaikan ==' sebenarnya, time aku rosek rosek tumblr sambil reblog dan tekan butang love tanda suka, aku terjumpak benda nih dari islahnafsi.tumblr.com. ekceli, tumblr nih milik kanak-kanak berumur 14tahun baru. tapi usaha dakwah dia dalam aktiviti tarbiyyah dan posting benda benda mahmudah really makes me inspired.

apa yang dia cakap betul. aku pernah jumpak post kawan aku nih


aku setuju bila dia cakap, 'manusia yang takda ilmu, bila cakap soal agama, akan jadi fitnah' aku setuju sangat sangat sebab aku pernah alami benda benda macam nih. tapi at least, kita ada minat dan usaha untuk memahami agama sendiri kan? erm, watlek watpeace. adios

3 comments:

DrHilman said...

Wow. Nice. InsyaAllah kita akan dapat jodoh yang solehah

Unknown said...

aaminn weh ;']

Anonymous said...

a nice post :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...