Namun saat DIA mengkehendaki kita berjauhan, Kerana DIA menginginkan yang terbaik untuk hamba-hambaNYA yang lemah, Kerana DIA mengetahui tentang masa hadapan kita, Maka saat kita berselisih di jalanan, Kita pun tak akan menyedarinya. Dan itulah kehendak dan aturan Tuhan.

THE PENGIKUT

Tuesday, March 6, 2012

6.3.2012 ~

In the name of ALLAH, the most merciful and powerful indeed

~ POST INI PANJANG YANG AMAT. oke.seperti yang direncanakan dalam sekaip semalam, dengan penuh iltizam dan harapan, aku tidur awal cek ooi. haha. rasa teruja seriusly, aku bangun pun dalam pukul 5.30 am. lepas berak dan buang apa yang patut gara-gara makan bubur segera yg tidak dapat dihadam sebab terus meniduri diri, sakit perut cek ooi. dalam pukoi 6,00 am, dalam keadaan mata yang maseh lagik kabur ibarat filem-filem kayangan, terus capai bekberi sebab nak bertweet perasaaan bangga sebab bangun awal gila sebelum azan berkumandang. okeh memang aku riak. hahahaha. 


gila, sorang keding sorang comei. hahah ;D

sebelum tuh, aku kol Fauzan dulu sebab aku takut dia tak jaga. Grr. dah la aku semangat nih. :3 okeh, semua kelia. lepas mandi pasuma, Fauzan kol tanya direction rumah. perghh, punya la bagi direction, last2 dia tanya, dekat dengan umah arwah Syukran ka? ohmaigadd, mestilah nama pun jiran sebelah. Fauzan bawak keta laju cek ooi. aku yang dok sebelah cuma dapat mendiamkan diri. hahaha. satgi aku kompelin pelik2 dia suruh aku keluar nayaa. *gedebush gedebush*. sampai ja dekat tasik, si Afaf tak sampai lagi. besalah orang Melayu, kata 5 Minit lagik. setengah jam lepas tuh baru sampai. hahahha. *oke lawak ja apap* :3 

Fauzan kol Anas, ajak dia join, tapi dia ada kelas lah pulaks. setelah penat dok teka mana satu Afaf, tudia, nampak gerangan dia sedang melambai-lambai. haha. mau dakk retiss cek ooi. kahkahkah. lepas berkenalan dua tiga minit, kami jalan-jalan bagai itik pulang petang. jogging punya jogging aku derekk kena tinggai T.T okeh aku sedar siapalah diri aku. ;3 TAPI DEPA BAIK CEK OOI. depa selalu tunggu aku sebab aku rasa depa pun penat dah. hahahaa. lepas jogging seround, serius aku penat. dengan rasa pening kepala, loya nak muntah semua ada. dah mcam simptom pompuan mengandung. hikhik. oke gedik. 


afaf kata, sluaq dia yg lebaq, bukak kaki dia pendek. SEKIAN

then, kami round-round darulaman heights. cari rumah DR ROZMEY. walawehh, besaq weh rumah dia. T.T. lepas puas cuci mata dengan rumah-rumah besar dekat sana, Afaf kol Mas sebab nak mengebash dia dekat rumah even dia kata dia nak pi Aloqsetaq. ahhaa. Mas cuak. macamlah kami nak pi masuk meminang. hahhahaa. sampai depan umah dia, Mas dah tercegat tunggu. segak aih. siap mekap cek ooi. haahhaa. sebab Mas dah nak keluaq kami pi terjah rumah Wong. untung gila. rezeki wehh, mak dia buad ayaq bagi makan pasuma. kira breakfast umah Wong lah. tenkiu weh, pasta mak hang sedapp. :D 


MAS malu-malu. hahaha. dia tengah HALAU kami. kihkih

lepas makan, minum beramah mesra pasuma, kami mintak diri dulu. pekena pulak roti canai sorang dua bijik dekat medan selera jitra. haha. Fauzan makan 3 bijik cek ooi. badan keding, nafsu kuat. hahahaa. oke abaikan =='v macam besa, bergosip sakan sambil mata dok melilau. tara dah kenyang tuh, hantar Afaf balik pulak. woahh, rumah Afaf, lawa cek ooi tapi nampak macam berhantu. :o ermm, besaq kott. dia bawak pusing rumah dia. kedekut, tak bagik masuk tengok dalam. haha. bibik dia jamu ayaq pulak masa tuh. aduhh, dari lemak yang dah berpecah-pecah dan terurai tuh, aku rasa dah bercantum dan bercambah balik. hahaha


rumah CIK APAP. besaq cek ooi ;3

btw, thanks Fauzan sebab sudi mai ambik aku. thanks Afaf sebab hang dok bergalak. haha. suka cara hang. kihkih. thanks Mas, sebab cuak nak jumpak kami and thanks Wong sebab jamu kami makan macam-macam. lastly, hampa buad mimpi aku jumpak watak-watak dalam ZenithG jadik kenyataan. at least harini aku rasa aku ada life lah jugakk rather than terperuk dalam rumah. watlek watpeace. adioss

3 comments:

Hakimy Zamri said...

fauzan wajdi :D panjang tapi best...hehehe

Hakimy Zamri said...

untunglah dapat keluaq dengan retis kupsis :D

Unknown said...

kimy : hahaha. bestlah sngat. aku rasa mcam merapu ja. hohoho. retiss kupsis? kihkih. depa hebadd aku ja dakk

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...