Namun saat DIA mengkehendaki kita berjauhan, Kerana DIA menginginkan yang terbaik untuk hamba-hambaNYA yang lemah, Kerana DIA mengetahui tentang masa hadapan kita, Maka saat kita berselisih di jalanan, Kita pun tak akan menyedarinya. Dan itulah kehendak dan aturan Tuhan.

THE PENGIKUT

Thursday, March 8, 2012

two days with random

In the name of ALLAH, the most merciful and peaceful indeed


oke, ekceli harini aku taktau kena sampuk apa. tobat aku rasa mengantuk gila even dah kelam mata since petang bawak ke lepas maghrib. baru ja jaga pukul 11 tadik. ==' oke abaikan. pagi tadik seperti biasa, Fauzan fetch aku dekat rumah. malangnya, Afaf tak boleh join. cuma aku, Fauzan dengan Syaza yang kalut text aku sebab tasik ada ramai abng polisi. hahaha. lepas jogging, pekena roti canai. yang aku sukanya, abng Fauzan kita belanja. thanks weh, nanti aku belanja hang pulakk. wah ;D lepas makan, terjah rumah Aireen sebab Mas tak mandi lagik. kihkih. gila ah, lepak umah Aireen punya lah lama. dengan kami empat orang ja dalam umah. kalau jiran dia buad nayaa pi kol pejabat agama. free free ja nikah. hahaha. =='

ekceli, hari rabu haritu aku ada test JPJ. ketaq baq hang. dengan aku langsung tak konfiden dengan titi haram tuh. dalam hati nazar macam-macam. btw, hari aku pi tuh aku pakai baju oren KUPSIS. yang seronoknya, Haslina pun pakai baju oren sekolah. siap dengan tudung prep cek ooi. semangat hang Haslina. dalam tara dok ketaq lutut tuh, alhamdulillah. aku tak jatuh titi pun. dalam hati, gumbira hanya ALLAH yang tahu. selamat tinggal kelas memandu. nanti ambik lesen kereta aku mai lagik. *bajet retiss*

budak sekolah cuti seminggu kott. aku baru tahu lepas Fauzan habaq. dulu zaman muda-muda setahun yang lalu, memang eksaited tunggu cuti panjang beserta kerjah sekolah yang meninggi macam bukit tunjang. hahahaha. sekarang, hari cuti ka dak, aku rasa sama ja. T.T hidup takdak life, nasib baik ada Fauzan dnegan yang lain-lain. kalau dak mati kutu aku. haramm. btw, aku rasa post nih banyak sebut nama Fauzan, hahaha. sumpah, dulu dekat KUPSIS, aku tak la baik sngat dengan dia. bak kata Aireen, Fauzan dulu geng dengan budak-budak hotsetap ja. muahahaha. tapi lepas SPM nih, aku rasa mcam duduk zaman sekolah rendah. teringat zaman dulu, zaman kanak-kanak ribena yang riang ria jumpak dekat kelas. kahkahkah. 


but now, we cursing.

VAVI LAH HANG *seriusly, i used this widely*

p/s : entri ini tidak menimbukan mana-mana perasaan riak pada siapa-siapa. adek aku balik gitau yang ustad heboh dekat junior pasal senior yang suka post pasal hukum hakam yang mngelirukan. kfinee. sapa lagi kalau bukan aku. okeh, aku akan stop buad benda2 yang macam ustad cakap. thanks sebab tak tegur depan-depan. saya appreciate sangat.

poeticislam:

Ibn Mas’ud –(radiyallaahu ‘anhu) – would advise his students, “If your intention is one of these three, do not seek knowledge: To shame the ignorant, or to argue with the Fuqahaa’ (scholars), or to cause people to turn their faces in your direction. Intend with your actions and words that which is with Allaah, for indeed that which is with Allaah shall remain and everything else shall perish.”

Ibn Mas’ud –(radiyallaahu ‘anhu) – would advise his students, “If your intention is one of these three, do not seek knowledge: To shame the ignorant, or to argue with the Fuqahaa’ (scholars), or to cause people to turn their faces in your direction. Intend with your actions and words that which is with Allaah, for indeed that which is with Allaah shall remain and everything else shall perish.”

2 comments:

FATEN NABILAH RUSHDAN said...

weyh ! syok lar hg noh . last2 lepas gak titi haram hg tue . haha . t bole lar mai belajaq keta kat ctue g . kot2 lar dpt jpj gn aku g . haha . pa2 aku nak ucap TAHNIAH bak hg kat hg . haha .

Hakimy Zamri said...

tahniah bro :D akhirnya lulus gak..hehehe..titi haram tuh memang, aku pon cuak masa lalu kat titi tu dulu xD

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...