Namun saat DIA mengkehendaki kita berjauhan, Kerana DIA menginginkan yang terbaik untuk hamba-hambaNYA yang lemah, Kerana DIA mengetahui tentang masa hadapan kita, Maka saat kita berselisih di jalanan, Kita pun tak akan menyedarinya. Dan itulah kehendak dan aturan Tuhan.

THE PENGIKUT

Wednesday, March 21, 2012

regret? tak kott. alhamdulillah

In the name of ALLAH, the most merciful and powerful indeed

akhirnya, penantian dan secretion hormon jenama adrenaline dah selamat berhenti buad seketika. apa yang aku mampu ucap dan tutur hanya Alhamdulillah ke hadrat ilahi sebab aku rasa apa yang aku dapat nih dah cukup membahagiakan setiap lubang-lubang pori, usus kecil mahupun besar mahupun saluran anus yang kerap tersumbat. *biology aku B, so kena ada ciri-ciri budak biolsogos* oke abaikan.

kalau nak bandingkan usaha aku yang aku rasakan cukup all-out bagi aku dengan usaha-usah para ikhwan dan akhawat zenith yang dapat straight A's memang jauh berbeza. beza sangat dan apa yang aku boleh cakap, they deserve that. rasa seronok tengok depa yang aku rapat dapat straight A. tahniah WARDAH, CAUN, HANISAH, ISKANDAR, AZEEM ngan SYAHRUL. sumpah aku rasa bangga gila. tak lupa jugak dekat KAKCIK, my dearest cousin, childhood friend and shoolmate and macam-macam gelaran mate yang aku boleh bagi dekat dia. tak lupa jugak dekat NURMATUL ngan DAYANA. rindu hangpa wehh. T.T 

with Madam Wan Solihah and the dearest KAKCIK :D

dengan ZAKRI legend wehh. T.T pandai gila. best students 2011


lastly, mungkin apa yang aku dapat nih tak mampu nak buad parents aku tersenyum bangga macam peperiksaan yang lain. InsyaALLAH, i'll try my best untuk future. UNTUK ZENITH, hangpa rawks. results semua orang sangat ohsem. aku terharu dan gembira being a part form all of you. *sesi nanges berirama dangdut*

p/s : maafkan aku Fizik. jodoh aku dengan hang tak panjang. kembali jatuh cinta pada KIMIA DAN BIOLOGY. :D

10 comments:

Abdul Mubarak August Fouzy said...

weh wan, dah pandai kan skrg. hahaha congrates yawwww :D

Unknown said...

thanks barak. kau lagik hebadd weyh. :D

nadiatulnajwa said...

tahniah..teruskan je hidup.

Unknown said...

thanks :D

Anonymous said...

Aku mcm nak tanya ja result hg dpt berapa . Mesti ohsemm kan jika nak dibandingkan dgn aku nii . Terasa begitu kerdil diri ini .

Unknown said...

jangan kata gutu. mesti hang punya pun elok. ntah2 okeyy daei aku paaa :D

Anonymous said...

Err , aku tak rasa mcm tuu . Berapa la sgt aku dpt . Tapi bersyukur la jugak . Maybe usaha aku ni tak seberapa . Tak cpai pon target aku .

Unknown said...

alah, aku pun x capai targett. xpa wehh, kita usaha lagi untuk masa depan :D

aira shahira azmi said...

hey,what ever ur result..congratulation:)

Unknown said...

thanks :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...