Namun saat DIA mengkehendaki kita berjauhan, Kerana DIA menginginkan yang terbaik untuk hamba-hambaNYA yang lemah, Kerana DIA mengetahui tentang masa hadapan kita, Maka saat kita berselisih di jalanan, Kita pun tak akan menyedarinya. Dan itulah kehendak dan aturan Tuhan.

THE PENGIKUT

Sunday, March 4, 2012

Pre-marital Relationships

In the name of ALLAH, the most merciful and powerful indeed


i just love her accents and her way to spread tawheed and Allah's love. oke. ini agak melampau bila aku dah posting 3 entry dalam jangka masa tidak sampai 24 jam. ntah, aku rasa teruja dan kembali GHAIRAH. is it okay for me to use that term? oke abaikan. this is my blog and all the abusive words is my only keen -ess. in order to be more rawk and heartless. perhaps. pre-martial relationship. oke pelis jangan sentap. aku mengaku yang aku pun inginkan something like that. urghh. *blushing*

tapi, mungkin Allah nak selamatkan aku dulu. kihkih. okey, plis stop using all those laughing term. satgi kena bash, menangis tak sudah. oke, aku malas nak cakap banyak, just want to share with all of you eventhough aku tak tahu siapa ja yang bukak blog aku. just like what Aisyah the one who in the video had said to me, please take the ibrah from this. i would love to sister. Jazakallah ;D


4 comments:

Hakimy Zamri said...

nice abang hensem..btw, suka lagu blog :)

Unknown said...

alolo. ;D

hazwani yusof said...

aisyah cakap laju, aku x paham sangat, kesian kat aku T___T

Unknown said...

hahaha. hang kena bagi selow sikit. kihkih

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...