Namun saat DIA mengkehendaki kita berjauhan, Kerana DIA menginginkan yang terbaik untuk hamba-hambaNYA yang lemah, Kerana DIA mengetahui tentang masa hadapan kita, Maka saat kita berselisih di jalanan, Kita pun tak akan menyedarinya. Dan itulah kehendak dan aturan Tuhan.

THE PENGIKUT

Thursday, April 12, 2012

I am who I am. HATERS, PLEASE AWAY

In the name of Allah, the most merciful and powerful indeed

kepala berpusing 360 °.  dengan kelajuan 200km sejam memang buad aku nak termuntah sambil nak menari bertoggek gaya Mas Idayu pegang microfon T.T . *abaikan*

Kadang-kadang aku tak faham dengan haters haters nih, tak pasal pasal nak hentam aku. tak pasal pasal nak carut aku. padahal aku rasa aku tegur depa pun tak pernah. ni kan pulak nak bermanja nak bergedik sopan. 


Dear Haters,
aku mungkin bukan seorang kawan yang baik sebab aku mengaku, aku cepat naik hangin, aku cepat nak pukul rata dan aku cepat sangat nak gelabah kalau ada something happens. aku juga suka kata orang dekat belakang. aku suka buat ketupat. aku suka makan rendang. aku suka makan nasik himpit. ya memang aku suka.

Dear Haters,
aku memang bukan senior yang baik. aku suka maki hangpa. aku suka suruh hangpa buad yang nuh buat yang nih. aku suruh hangpa sidai baju, sidai spenda, lipat baju, dan aku tau hangpa memang tersiksa duduk dengan aku. aku suka pau makanan hangpa, aku suka sebat hangpa, aku suka piat piat sampai merah pipi hangpa. aku tau aku kejam

Dear Haters,
aku tau yang aku bukan anak yang baik. aku suka bebai. aku suka main perli kasaq. aku suka cari masalah dengan semua orang. aku pun suka mintak macam-macam etc etc

Dear Haters, 
memang hat jahat-jahat semua ada dekat aku. aku tau, memang kalah setan yang buruk tuh. semua salah aku. hangpa-hangpa ja yang baguih, yang cantik, yang molek, yang putih, yang gebu. pendek kata hangpakan malaikat. 

aku tahu, aku pun bukannya baik sangat. kadang-kdang bila aku post benda baik, orang cakap lain. bila aku post benda lagha, macam lain pulak respon dia. aku nih jenis suka hang out. otak aku terbuka. aku boleh ja nak sembang, nak duduk dengan perempuan. sebab aku tau ada batas antara kami yang masih lagi aku avoid. entah. kadang-kadang aku rasa semak dengan orng yang ada dekat alam maya. entah, kalau rasa aku nih semak, boleh remove, nak block aku pun aku tak kisah la wehh. Pfft! 

mydeenoverdunya:

When was the last time you cried like this?

*mood bebai sebab benda nih dah simpan dalam hati lama*
*kalau NAK percaya aku buad kerja-kerja mcam dekat atas tuh, silakan*
*HATERS PLEASE AWAY*

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...