Namun saat DIA mengkehendaki kita berjauhan, Kerana DIA menginginkan yang terbaik untuk hamba-hambaNYA yang lemah, Kerana DIA mengetahui tentang masa hadapan kita, Maka saat kita berselisih di jalanan, Kita pun tak akan menyedarinya. Dan itulah kehendak dan aturan Tuhan.

THE PENGIKUT

Saturday, February 4, 2012

craving | MAULID NABI | can't wait


In the name of ALLAH, the most merciful and peaceful indeed.

oke. salam sejahtera dan salam ukhwah. kalau ada yang mana-mana perasan, semalam aku letak du'a dhuha dan du'a taubat in my playlist. tapi, aku rasa macam tak patut la pulak sebab selalunya kandungan dalam berat badan blog nih always benda-benda yang merapu sebab tuan dia bukan bukannya otak senta sngat. sigh* haha. so, nak mengelakkan daripada menjadi kecaman manusia-manusia yang perasan diri sendiri tuh dah habes baik, aku pun terpaksa la meremovekan dengan hati yang amat sedih. oke cepat muntah hijau. dakdak. aku tak bermaksud begitu. cuma aku tak layak dan belum cukup kuat untuk berdepan dengan mereka yang ternyata lebih BAGUS dari aku =='

btw, tengah-tengah malam buta nih, tetiba Athirah Syazwani gitau yang dia lapaq cendoi. ntah mengapa, tetiba aku craving sangat2 buah apple. haishh, apple yang dekat DM tuh, alahh, yang rapuh2 macam koko kerunch. hikhik. aku suka sangat. apple tuh ja yang aku makan. yang satu lagik boleh lempaq buat baja kott. sila tampaq budak nih yang tak hargai makanan ==' serius wehh, aku lapaq apple. sapa ada tanam, sila huluq doploh bijik dekat aku. haha. to all SPM leavers, sila HENTIKAN MENANAM ANGGUR. cuba APPLE pulakk. untung2 dapat iPAD sejibik. hahaha. oke abaikan. =='

so, sebagai umat Rasulullah, aku pun ingin mengucapkan salam maulidurrasul kepada setiap muslim. sungguh, malam nih aku rasa lain dari tahun-tahun kebelakangan. sebab tahun nih, obviously masyrakat menyambut kelahiran baginda. setiap status di facebook, semunya diselitkan dengan selawat ke atas baginda. Alhamdulillah. dan yang paling membuatkan aku macam nak jerit tak percaya was bila #iloveMuhammad menjadi trending di TWITTER selain Salam Maulidur Rasul. perghh, semoga setiap amalan kita sama ada like status atau meretweet mndapat ganjaran pahala daripada ALLAH. Allahumma solia'la saiyidina Muhammad waa'la ali wasahbihi wabaarik wasallim' 3x. cheers. ;D.

btw, tadik aku dapat text dari unknown number. aikk??? dia ajak keluaqq. aku pun tanya lah siapa disana ==' oke bajet mesra alam. dia cakap HANISAH. walawehhh, aku sangat-sangat terharu. ciss, dia dah ada dekat Jitra. ingat dok bermukah dekat Tronoh lagik. tapi dia cakap nanti konfom lain. ni yang buad aku senak perut nak berak cirit hijau nihh. apa salah kalau konfom terus. hikhik. dakdak. aku ekceli eksaited nak jumpak budak U. hahaha. oke tipu. aku betoi2 nak sembang gelak-gelak guling-guling dengan dia sebab she is one of my saviour. haha. ==' OYEAHH

oke last. tadik AMMAR saja nak perangkap aku untuk berhadapan dengan ISKANDAR. ceitt. saja pun, dalam duk tau aku takmau komen apa-apa, last2 aku jugak yang kena paku dalam-dalam. hahah. dah la open IM. perghh. teruk aku kena. AMMAR hang tengok lah nnti. ishh. meluad-meluad. haha. ISKANDAR, hangkan bedmate aku. tak payah perli tajam2 sngat. ;F| dahdah, satgi kena cop pedofilia. PFFT! so, watlek watpeace.


p/s : ini adalah update lewat malam | 2.40 am



Janganlah kamu sekalian terlalu bersedih dan tetaplah berbuat kebaikan, karena dalam setiap musibah yang menimpa seorang muslim terdapat penghapusan dosa bahkan dalam bencana kecil yang menimpanya atau karena sebuah duri yang menusuknya.

Rasulullah

4 comments:

QAH said...

melawat datok..

Unknown said...

yeayyy, QAH singgah mai jumpak aku. hikhjik

Qurratu Kushairi said...

thanks. followe you already ;)

Unknown said...

qurratu : cheers too ;D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...