Namun saat DIA mengkehendaki kita berjauhan, Kerana DIA menginginkan yang terbaik untuk hamba-hambaNYA yang lemah, Kerana DIA mengetahui tentang masa hadapan kita, Maka saat kita berselisih di jalanan, Kita pun tak akan menyedarinya. Dan itulah kehendak dan aturan Tuhan.

THE PENGIKUT

Monday, February 13, 2012

okeh. sangat RETISS

In the name of ALLAH, the most merciful and powerful indeed

ekceli post ni lebih kepada posting membodek sebab aku lapaq eskrim MAGNUM. asyik kimi ja dok ugut aku belanja eskrim kat dia. haha. oke abaikan. sebenarnya, aku suka gila baca blog dia. sebab dia RETISS. hikhik. 

http://pengawasbaik.blogspot.com/


sebelum aku KENAL dia, aku pernah blogwalking dekat sini. 1st impression bila baca url dia, dalam hati "sapa la pulakk yang bajet nih?" terus aku katup. pastu bila aku join dekat grup SKSAT Batch 1994. baru aku ter recall sapa dia nih. haha. anak cikgu lama dekat sekolah tu dulu. aku rasa dia pun tak kenai aku kott ==' oke abaikan. pastu bila dah dok bermadah puisi siap sajak dan sebagainya, baru aku terpaut dengan blog dia. yelahh, macam-macam ada wehh. cara dia tulih, perghh. oke sangat bergaya bak kata Inche Gabbana. 

btw, aku akan terlompat-lompat gembira bila nampak dia singgah dekat chatbox aku atau komen entri walaupun aku tak tahu pasaipa boleh berlaku. mungkin faktor involuntary action seperti kata cikgu Husni the Bio teacer. #Ehh. sebenarnya, dia banyak bagi kata-kata perangsang untuk aku terus menaip dalam blog nih walaupun banyak cacat cela. Alhamdulillah, aku maseh bertahan dalam dunia blogging walaupun baru duabulan pun tak sampai lagi. hahaha. thanks weh, semoga cita-cita hang nanti akan tercapai. 

walaupun kadang-kadang dalam diri ada perasaan lemah, tak terdaya, teruskan jugak untuk tersenyum sebab yang penting diri kita sekuat SUPERMAN untuk terus hidup dan sentiasa gembira. ;]

p/s : nak mengHAVOCkan lagik cuba hangpa usha betul2. ada rupa RANDY PANGALILAA dak? hikhik.

1 comment:

hikaru said...

haah la weyh..kaka randy

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...