Namun saat DIA mengkehendaki kita berjauhan, Kerana DIA menginginkan yang terbaik untuk hamba-hambaNYA yang lemah, Kerana DIA mengetahui tentang masa hadapan kita, Maka saat kita berselisih di jalanan, Kita pun tak akan menyedarinya. Dan itulah kehendak dan aturan Tuhan.

THE PENGIKUT

Thursday, February 2, 2012

HAPPY ANNIVERSARY ZENITH | 2nd of Feb

In the name of ALLAH, the most merciful and peaceful indeed

oke. tadik time tengah layan perasaan sorang-sorang tetiba naik dekat notification aku Muiz Aziz. 2.2.2010. ooh. baru aku ingat. harini was an anniversary for ZENITH. sumpah ingat balik zaman-zaman orientasi. fuhh, penat. semua kena on time. ==' bangun pagi sendiri, semua sendiri. awal pulakk tuh. haha. kira okelah. ekceli, dulu nama batch kami was PLANET SHAKER. frankly speaking, aku suka nama tuh sebab nampak unik. nak dijadikan cerita, ketua badar time tuh, Abang Pojan buat research. naah, ambik hang. PLANET SHAKERS tuh nama missionaries christian. pftttt! oke. pastu, sumpah ambik masa yang lama untuk tukar nama batch sampailah diberi idea oleh cik Afzan Izzani untuk letak nama Zenith dan alhamdulillah, stick sampai sekarang. oh ya. thanks a lot Eman Raslansebab upload gamaq-gamaq tuh semua. oke. mood sedih. =='

seriusly, mula-mula batch nih aku langsung tak nampak unity dia. yelahh, kepimpinan bertukar-tukar, cakap-cakap belakang, sentimen negeri, sentimen sekolah lama dan macam-macam lagik. sampailah kepimpinan diterajui olehEncik 'Usmar Aiman dan Puan Afrina. hohoho. lagik satu, punyalah ramai yang pindah ke sekolah lama. sedih kot. tapi berganti dengan kawan-kawan 2nd intake yang ohsem dan riang ria. haha. paling aku tak boleh lupa bila budak lelaki satu batch kena denda dekat dataran sekolah. siap dengan sumpah laknat cek ooi. time tuh, macam-macam kes jadik. nama batch pun dah koi kotoq. tapi, masa exam akhir tahun, BATCH ZENITH dok dalam number 16 kott dekat Malaysia. renyih ja tuan pengetua. ;D

bila masuk fom5, masuk ja kelas, waahh ramainya yang aku tak kenal. sumpah weh. dah duduk setahun pun aku tak kenal sapa sangat. GREAT. tapi seriusly, tahun 2011 bagi aku totally different. aku rasa lain kott. semua sentimen2 tuh hilang. semua jadik satu ja. jadik ZENITH. paling nampak hasil bila time KARNIVAL F5. semua orang semangat dekat gerai masing-masing. jual apa ja selagik boleh. semata-mata nak kumpul duit untuk DINNER F5. lagik satu was time minggu2 nak SPM. masing-masing tolong ja kalau mintak tolong. haha. bilik study sentiasa ada orang. ;D thanks weh semua, mintak halal semua ilmu-ilmu, kertas kajang, mata pensil dan semua lahh. so, watlek watpeace. CHEERS ;D


# KUMPULAN AKU. ;D

#GIRLS. SAMA TAHAP JA DENGAN LELAKI. HAHA

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...