Namun saat DIA mengkehendaki kita berjauhan, Kerana DIA menginginkan yang terbaik untuk hamba-hambaNYA yang lemah, Kerana DIA mengetahui tentang masa hadapan kita, Maka saat kita berselisih di jalanan, Kita pun tak akan menyedarinya. Dan itulah kehendak dan aturan Tuhan.

THE PENGIKUT

Monday, February 6, 2012

# QUICKQUICKQUICK

QUICK MIDNIGHT UPDATE

# tadik keluar hangout dari 11 pagi sampai 5 petang dengan dearest HANISAH, NURMATUL AND REDANNIA
# terserempak dengan AMIRAH NAZIHAH, dia kerja dekat bowling jitra rupanya
# aku nampak junjun aku. perghh, ponteng sekolah siakk. aku buad-buad tak nampak dan cepat-cepat blahh
# terserempak dengan abng ZAHIER jugakk. semadd wehh. haha
# masuk SMJ. jumpak dengan IZZAH KHAIRUL AMIR. anda semakin COMEIlahh adek ooi. haha
# kena perli dengan makcik guard SMJ. hikhik. aku ingat dia x kenal aku dahh. ;D
# aku rasa macam tak puas nak bercerita dengan HANISAH. ;[ split dengan dia awal sebab dia nak jumpak MAT AREP
# oh ya, jumpak dengan AISYAH ISHAKKK. seygakk dia la ni. hee
# dear HATERS. aku tak kacau hang, tak payah kott nak cari pasai!
# AKU BENCI BILA KENA TWITLIMITTTT
# semakin bosan dengan routine harian aku =='


P/S : DEAR RESULTS, PLEASE BE GOOD TO ME.

2 comments:

Hakimy Zamri said...

hahaha..izzah dah jumpa..aisyah dah jumpa..bila laa nak sampai turn aku ni ?> xD hahahha..

Unknown said...

kimi : haha. tu lah pasaii. hee ;'D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...