Namun saat DIA mengkehendaki kita berjauhan, Kerana DIA menginginkan yang terbaik untuk hamba-hambaNYA yang lemah, Kerana DIA mengetahui tentang masa hadapan kita, Maka saat kita berselisih di jalanan, Kita pun tak akan menyedarinya. Dan itulah kehendak dan aturan Tuhan.

THE PENGIKUT

Monday, February 13, 2012

QUICK UPDATE AGAIN =='


"Awak sekadar mengejar cinta yang tidak pasti akan kejayaannya. Dia juga manusia yang lemah sama seperti awak, ciptaan daripada hinanya air mani. Mengapa perlu dikejar cinta daripada insan yang hanya mengerti makna keseronokan semata-mata. Tidak salah jika saya mengatakan cinta yang awak dambakan itu adalah salah satu daripada acuan lagenda agung kononnya, Romeo Juliet, Laila Majnun. Apa kurangkahlagenda cinta Islam untuk awak jadikan role model? Apa kurangkah kisah-kisah cinta Islam yang mampu awak lihat dan ambil iktibar. Atau awak yang sengaja membutakan mata dan hati?! Takkan ada yang mencebik andai cinta yang awak kejar seagung cintanya Rabiatul Adawiyah, seteguh kalimah syahadah Bilal Rabah dan seindah kasihnya Handzalah!" T.T

QUICK UPDATE :
# pagi-pagi tadik ayah aku hantar aku balik kampung. yeah, a baby needs a nanny to care =='
# ekceli, aku ride motor dari kampung aku ke Malau. sangat eksaited. haha
# ketaq kott time tunggu turn nak QTI. T.T
# alhmdulillah, berkat cikgu yang baik hati. aku managed jugak. RAHSIA ;D
# Pikah saja nak bagi aku jelly. oke fineee hang hebadd. hikhik
# awat hang tak reply text aku? saja nak bagi aku bersalah tiba2. aku dah mesej trough FB, reply naah. oke risau =='
# watlek watpeace. salam alaikum

2 comments:

Hakimy Zamri said...

HAHA! nice bebehh..sat sat ! QTI apa weh ?? hang amek lesen moto ka keta ka ? HAHA

Unknown said...

QTI tuh macam trial test before test. aku ambik motor dulu. keta tatau bila pulak. haha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...