Namun saat DIA mengkehendaki kita berjauhan, Kerana DIA menginginkan yang terbaik untuk hamba-hambaNYA yang lemah, Kerana DIA mengetahui tentang masa hadapan kita, Maka saat kita berselisih di jalanan, Kita pun tak akan menyedarinya. Dan itulah kehendak dan aturan Tuhan.

THE PENGIKUT

Wednesday, February 29, 2012

MARCH, HANG BAIKKAN ;D

In the name of ALLAH, the most merciful and powerful indeed



2.29 am. mata aku masih lagik terbeliak. ohmaimai. oke abaikan. ekceli, time sedang menaip nih, aku masih lagi sedang berskype dengan Aimi, Nik dan Semaqq. 1.3. 2012 dah masuk bulan baru. pejam celik pejam celik, dah 3 bulan aku jadik penganggur yang sentiasa merindui masa dan ketika muda-muda remaja dahulu kala di sekolah. andai masa bisa berulang, alangkah indahnya *katok dnegan pasu bunga* 

masa semakin berganjak mendekati tarikh keramat. ohmaimai. oke diam. tadik saja buad ramah tanya si KETUABATCH pasai outfit nak ambik results. erm, kan bagus kalau semua pakai baju oren dengan slack. *cuba imagine* err, oke apa. tapi siapalah diriku. cadangan ditolak. takpa cekk T.T. agenda malam nih dekat skype cuma cerita pasal crush. aku dengan tidak malunya dah cerita dekat depa. sumpah, muka tembok aku dah mula retak sedikit demi sedikit. 

oke back to the original, 21 hari lagik dalam usaha mengejar cinta. haha. dah rasa macam andartu terlampau pulak padahal tadak apa apa maksud tersirat, so, tadak apa nok oyak pun ekceli cuma DEAR MARCH, PLEASE BE GOOD TO ME ;D



2 comments:

Atihrah Waren said...

errr andartu? logik..logik.. kah3000

Unknown said...

hahaha. macam-macam lah kau tyra. haha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...